Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomi
  • Svenska
  • English
  • Kirjaudu
Hakuohjeet
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Näytä viite 
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Hämeen ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt
  • Näytä viite
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Hämeen ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt
  • Näytä viite

Elämänturvakartoitin ja asiakaskokemus : Case LähiTapiola Loimi-Häme

Tonder, Nina (2018)

Avaa tiedosto
Tonder_Nina.pdf (587.6Kt)
Lataukset: 


Tonder, Nina
Hämeen ammattikorkeakoulu
2018
All rights reserved
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2018112718539
Tiivistelmä
Tämän työn tarkoituksena on tutkia, miten asiakastarpeiden selvittämiseen kehitetty työkalu Elämänturvakartoitin vaikuttaa asiakaskokemukseen LähiTapiola Loimi-Häme Keskinäisessä Vakuutusyhtiössä. Aihetta tarkastellaan myyntiedustajien näkökulmasta.

Opinnäytetyön teoreettinen viitekehys muodostuu asiakaskokemuksesta. Tutkimusaineisto koostuu kuuden myyntiedustajan haastattelusta. Lopulta tutkimuksessa otetaan asiakaskokemuksen ohella kantaa myös kartoittimen kehittämiseen.

Johtopäätöksenä tutkimuksessa selvisi, että suurin osa kartoittimen aiheuttamista haasteista johtuu sen vähäisestä käytöstä. Haasteet esimerkiksi ajankäytön tai omien työskentelytapojen osalta tulevat siis tasoittumaan, kunhan kartoitin on ollut jonkin aikaa aktiivisessa käytössä.
 
Kokoelmat
  • Opinnäytetyöt
Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste
 

Selaa kokoelmaa

NimekkeetTekijätJulkaisuajatKoulutusalatAsiasanatUusimmatKokoelmat

Henkilökunnalle

Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste