Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomi
  • Svenska
  • English
  • Kirjaudu
Hakuohjeet
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Näytä viite 
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Haaga-Helia ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Haaga-Helia ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite

Digimarkkinoinnin kehittäminen kohdeyrityksessä

Abazi, Adelina (2018)

 
Avaa tiedosto
2018.pdf (2.202Mt)
Lataukset: 


Abazi, Adelina
Haaga-Helia ammattikorkeakoulu
2018
All rights reserved
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2018113019351
Tiivistelmä
Digitaalinen media on uusin ja nopeimmin kasvava markkinoinnin muoto. Se on melko tuore käsite markkinointi alalla. Kysyntä vaatii yrityksiä mukautumaan sekä kulkemaan tämän kehityksen mukana. Internetin käyttö on kasvanut hurjaa vauhtia, ja pelkästään Suomessa noin 72% ihmisistä käyttää nettiä monia kertoja päivässä. Ihmisten ostokäyttäytyminen on myös muuttunut kehityksen mukana, ja suurin osa ihmisistä hyödyntää verkkoa tiedonhauissa sekä ostosten tekemisessä.
Digitaalinen markkinointi on alustana edullinen ja sopii erityisesti pienille yrityksille, joilla
ei ole varattuna suurta markkinointibudjettia. Sosiaalinen media sekä google markkinointi tarjoaa yrityksille mahdollisuuden mainostaa tuotteita ja palveluita kustannustehokkaasti, sekä olla asiakkaiden ulottuvilla, esimerkiksi asiakaspalvelun muodossa. Opinnäytetyön tavoitteena on käydä läpi digitaalista markkinointia kokonaisuutena, erityisesti Facebook sekä Google markkinointia. Tarkoituksena on esitellä kohdeyritykselle toimivia kehitysehdotuksia, joita se voisi hyödyntää toiminnassaan.
Opinnäytetyö tehdään toiminnallisena työnä. Opinnäytetyössä esitellään potentiaalisimmat sosiaalisen median kanavat sekä googlemarkkinoinnin
mahdollisuudet. Työ antaa hyödyllistä tietoa markkinointi- ja mainontamahdollisuuksien hahmottamisessa sekä niiden tehokkuuden mittaamisessa. Tavoitteena on realistiset ja toteutuskelpoiset kehitysehdotukset.
Työn teoriaosuudessa käytetään suurimmaksi osaksi markkinoinnin kirjallisuutta sekä sähköisiä lähteitä ja artikkeleita, jotka käsittelevät erityisesti digitaalista markkinointia. Empiirisessä osa-alueessa hyödynnetään yrityksen sisäisiä tietoja, muun muassa markkinoinnista saatua dataa sekä opinnäytetyön tekijän eli minun yrityksessä saadun työkokemuksen kautta kerättyä tietämystä sen toiminnasta. Työhön on myös liitetty esimiehen kanssa käytyjä keskusteluita ja tavoitteita digimarkkinointiin liittyen.
Kokoelmat
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste
 

Selaa kokoelmaa

NimekkeetTekijätJulkaisuajatKoulutusalatAsiasanatUusimmatKokoelmat

Henkilökunnalle

Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste