Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomi
  • Svenska
  • English
  • Kirjaudu
Hakuohjeet
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Näytä viite 
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Tampereen ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Tampereen ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite

Sähköpostimarkkinointikampanjan suunnittelu virtuaalielämysliike Portaalille

Kahra, Waltteri (2018)

 
Avaa tiedosto
Kahra_Waltteri.pdf (235.9Kt)
Lataukset: 


Kahra, Waltteri
Tampereen ammattikorkeakoulu
2018
All rights reserved
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2018120319694
Tiivistelmä
Opinnäytetyön tarkoituksena on suunnitella sähköpostimarkkinointikampanja toimeksiantajalle. Suunniteltavan sähköpostimarkkinointikampanjan aiheena on pikkujoulutilaisuuksien markkinointi paikallisille yrityksille ja se suunnitellaan niin, että toimeksiantaja pystyy toteuttamaan sen itse ilman aiempaa kokemusta sähköpostimarkkinoinnista ja sen lisäksi pystyy rakentamaan suunnitelman pohjalta tulevia sähköpostimarkkinointikampanjoita.

Tavoitteena on sähköpostimarkkinointikampanjan avulla lisätä Portaalin tunnettuutta mahdollisena ryhmäaktiviteettina paikallisille yrityksille pienellä budjetilla. Tunnettuuden lisäämisellä tavoitellaan tulevaisuudessa myynnin kasvua.

Opinnäytetyön teoriaosuudessa syvennytään sähköpostimarkkinoinnin ja sähköpostimarkkinointikampanjan teoriaan, jota myöhemmin sovelletaan sähköpostimarkkinointikampanjan suunnittelussa. Teoriaosuudessa käsitellään myös sähköpostimarkkinointia koskevaa lainsäädäntöä.

Opinnäytetyön soveltavassa osuudessa suunnitellaan sähköpostimarkkinointikampanja kerätyn teorian pohjalle hyödyntäen toimeksiantajalta ja ulkopuolisilta henkilöiltä kerättyjä ehdotuksia ja mielipiteitä. Sähköpostimarkkinointisuunnitelma vastaa yrityksen viestinnän tyyliä ja koostuu kahdesta sähköpostiviestistä. Opinnäytetyön pohjalta toimeksiantaja toteuttaa sähköpostimarkkinointikampanjan MailChimp-ohjelmalla, josta toimeksiantajalla on aiempaa kokemusta ja jonka avulla kampanjan tuloksia pystytään seuraamaan ja analysoimaan tehokkaasti.
 
Kokoelmat
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste
 

Selaa kokoelmaa

NimekkeetTekijätJulkaisuajatKoulutusalatAsiasanatUusimmatKokoelmat

Henkilökunnalle

Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste