Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomi
  • Svenska
  • English
  • Kirjaudu
Hakuohjeet
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Näytä viite 
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Kajaanin ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Kajaanin ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite

Henkilöstötyytyväisyys ja sen kehittäminen Aditro BPO Oy:n Kajaanin toimipisteelle

Heikkinen, Hanna-Maija; Leinonen, Saija (2018)

 
Avaa tiedosto
Heikkinen_Hanna-Maija_ja_Leinonen_Saija.pdf (1.176Mt)
Lataukset: 


Heikkinen, Hanna-Maija
Leinonen, Saija
Kajaanin ammattikorkeakoulu
2018
All rights reserved
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2018121120937
Tiivistelmä
Opinnäytetyön tavoitteena oli kartoittaa Kajaanin Aditro BPO Oy:n toimipisteen henkilöstötyytyväisyyden nykyistä tilannetta ja löytää mahdollisia kehityskohteita kyselytutkimuksen avulla. Kyselytutkimus toteutettiin syksyllä 2018 kaikille Kajaanin toimipisteen sen hetkisille työntekijöille. Opinnäytetyö toteutettiin toimeksiantona Aditro BPO Oy:n Kajaanin toimipisteelle. Aditro BPO Oy on yksi Pohjoismaiden johtavista palkkahallinnon ulkoistuspalveluiden sekä palkka-, talous- ja henkilöstöhallinnon ohjelmistojen asiantuntijoista. Aditro BPO Oy tarjoaa ohjelmistoratkaisuja yksityisen sektorin asiakkaille ja tukee heitä hallinnollisten töiden tehostamisessa, automatisoinnissa ja digitalisoinnissa.
Teoriaosuudessa käsiteltiin henkilöstöteoriaa, johon sisällytettiin teoriaa työhyvinvoinnista, henkilöstöjohtamisesta ja työmotivaatiosta. Lisäksi teoriapohjassa käsiteltiin sitä, kuinka nämä vaikuttavat toisiinsa ja mikä merkitys henkilöstötyytyväisyydellä on tuloksellisuuteen.
Henkilöstötyytyväisyyden nykytila kartoitettiin kvantitatiivisena kyselynä. Kyselylomakkeeseen sisällytettiin myös kvalitatiivisia avoimia kysymyksiä. Kysymykset luotiin teoreettisen viitekehyksen pohjalta. Kysely toteutettiin sähköisessä muodossa Google Forms -ohjelmalla ja tulokset analysoitiin PSPP– sekä Excel -ohjelman avulla. Kyselyn vastausprosentti oli 85,71%.
Tulokset ovat luottamuksellisia toimeksiantajan toiveesta, jonka vuoksi tässä opinnäytetyössä tulokset esitettiin pääpiirteittäin. Tutkimuskyselyn avulla saatiin luotettava kuva Kajaanin Aditro BPO Oy:n toimipisteen henkilöstötyytyväisyyden nykyisestä tilanteesta. Avoimien kysymysten avulla löydettiin työntekijöiden mielipiteitä mahdollisista kehittämiskohteista. Tulosten avulla toimeksiantaja Kajaanin Aditro BPO Oy:llä on mahdollista jatkaa henkilöstötyytyväisyyden kehittämistä yhdessä henkilöstön kanssa.
 
Kokoelmat
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste
 

Selaa kokoelmaa

NimekkeetTekijätJulkaisuajatKoulutusalatAsiasanatUusimmatKokoelmat

Henkilökunnalle

Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste