Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomi
  • Svenska
  • English
  • Kirjaudu
Hakuohjeet
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Näytä viite 
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Jyväskylän ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Jyväskylän ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite

Marketing Mix Strategies of Restaurant

Rampal, Pankaj (2018)

Avaa tiedosto
RampalPankaj.pdf (1.430Mt)
Lataukset: 


Rampal, Pankaj
Jyväskylän ammattikorkeakoulu
2018
Creative Commons License
Creative Commons Attribution 3.0 Unported
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2018121321259
Tiivistelmä
The primary idea of study was to evaluate the influence of the marketing mix elements on restaurant performance. The data was collected by an authenticated survey with a sample of 97 employees of restaurants in India. The collected data was analyzed by using the SPSS software version 25 by accepting the reliability test using Cronbach’s Alpha, correlations and regression.
According to the results of the study, the six variables out of seven elements were positively linked with the restaurants’ performance, but price did not have an impact on the restaurants’ performance. To conclude, restaurants must work on this impacted element to enhance their performance. Hence, there are some recommendations for the restaurants for future improvements
Kokoelmat
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste
 

Selaa kokoelmaa

NimekkeetTekijätJulkaisuajatKoulutusalatAsiasanatUusimmatKokoelmat

Henkilökunnalle

Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste