Undervisningsformer i musik- och instrumentundervisning : En analys och diskussion
Nyström, Gustav (2019)
Nyström, Gustav
Yrkeshögskolan Novia
2019
All rights reserved. This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-201901201433
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-201901201433
Tiivistelmä
Tiivistelmä
Tämän työn tarkoitus on analysoida ja keskustella niistä opetusmenetelmistä, joita käytän työssäni musiikkipedagogina. Tässä työssä keskustelen eri opetusmenetelmistä ja mikäli ne voivat täydentää toisiaan.
Tämä työ koostuu kahdesta osasta. Ensimmäisessä osassa kuvailen eri opetusmenetelmiä, joita harrastan opetuksessani. Toisessa osassa keskustelen opetusmenetelmistä pedagogisesta, käytännöllisestä ja sosiaalisesta näkökulmasta.
Haluan kirjoittaa työni opetusmenetelmistä, jotta näkisin selkeämmin mitä teen, ja miten voisin parantaa opetustani.
Tiedän ettei ole olemassa yhtä ainutta parasta tapaa opettaa musiikkia. Tiedän kuitenkin, että oppilaalle voi opettaa samaa ainetta, tässä tapauksessa musiikkia, eri tavoin.
Tämän työn tarkoitus on analysoida ja keskustella niistä opetusmenetelmistä, joita käytän työssäni musiikkipedagogina. Tässä työssä keskustelen eri opetusmenetelmistä ja mikäli ne voivat täydentää toisiaan.
Tämä työ koostuu kahdesta osasta. Ensimmäisessä osassa kuvailen eri opetusmenetelmiä, joita harrastan opetuksessani. Toisessa osassa keskustelen opetusmenetelmistä pedagogisesta, käytännöllisestä ja sosiaalisesta näkökulmasta.
Haluan kirjoittaa työni opetusmenetelmistä, jotta näkisin selkeämmin mitä teen, ja miten voisin parantaa opetustani.
Tiedän ettei ole olemassa yhtä ainutta parasta tapaa opettaa musiikkia. Tiedän kuitenkin, että oppilaalle voi opettaa samaa ainetta, tässä tapauksessa musiikkia, eri tavoin.