Haku
Viitteet 1-10 / 123
"Olen saanut elämäni parhaan kokemuksen, jonka tulen muistamaan aina." Nuorisovaihto ryhmätapaaminen nuorten näkökulmasta
(Humanistinen ammattikorkeakoulu, 2011)
Euroopan unionin nuorisotoimintaohjelma Youth in Action tarjoaa nuorille mahdollisuuden vaikuttaa omaan elinympäristöönsä, hankkia kansainvälisiä kokemuksia ja toimia yhteistyössä muiden nuorten kanssa Suomessa ja muualla ...
”Hämärästä aamunkoittoon”: poikkihallinnollisen yhteistyön pilottiprojekti nuorten kulttuuripalvelujen kehittämiseksi Maskussa
(Humanistinen ammattikorkeakoulu, 2011)
Opinnäytetyön tavoitteena oli lisätä nuorten kulttuuritarjontaa Maskun kunnassa. Yhtenä keinona lisätä nuorten kulttuuria on kehittää yhteistyötä kulttuuritoimen ja kirjaston kanssa. Yhteistyön ensimmäisenä hankkeena syntyi ...
Hierarkiasta verkostoihin : järjestöjen ja kunnan välisten suhteiden rakentuminen Turun nuoriso-, kulttuuri- ja liikuntatoimessa
(Humanistinen ammattikorkeakoulu, 2011)
Tutkin tässä opinnäytetyössäni kunnan ja järjestöjen välisten suhteiden rakennetta nuorisotyön, kulttuurin ja liikunnan sektoreilla Turussa. Tarkastelen näiden suhteiden kehittymistä hallinta-ajatteluun perustuvan ...
Betanian perhetyöntekijät vanhemmuuden tukijoina
(Humanistinen ammattikorkeakoulu, 2011)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli selvittää Betanian lastenkodin säätiön perhetyötä ja perhetyöntekijöiden rooleja vanhemmuuden tukijoina. Perhetyöntekijöiden käsityksiä selvitettiin kyselylomakkeen avulla. Osa kyselylomakkeen ...
Tutkimusmatkalla : ympäristökasvatuksen menetelmäopas
(Humanistinen ammattikorkeakoulu, 2011)
Ympäristökasvatus on kasvatustapa, jonka avulla pyritään tuomaan tietoisuuteen luonnon monimuotoi-suutta ja opetetaan kestävään elämäntapaan. Ympäristökasvatusta voidaan toteuttaa monin eri tavoin, yksi toteuttamismuoto ...
Opiskelua tukevan pienryhmätoiminnan tarve Joensuun Normaalikoulun lukiossa
(Humanistinen ammattikorkeakoulu, 2011)
Tämä opinnäytetyö tehtiin tilaustyönä Joensuun Pelastakaa Lapset ry:n hallinnoimalle Minä Olen Tärkeä -projektille. Minä Olen Tärkeä -projekti aloitti toimintansa vuonna 2011 ja sen rahoittajana toimii Raha-automaattiyhdistys ...
Lahden perhekeskus Perhetupa pikkulapsiperheiden tukijana : Asiakkaiden näkemyksiä toiminnasta
(Humanistinen ammattikorkeakoulu, 2011)
Opinnäytetyön tavoitteena oli kartoittaa lähtökohtia ja tarvetta Lahden ensi- ja turvakoti ry:n toimipisteen perhekeskus Perhetuvan toiminnan kehittämiselle. Työssä selvitettiin asiakkaiden näkemyksiä Perhetuvan tarjoamaan ...
Peruskoulun päättötodistus kaikille : Nuorisotyön tuottamien nivelvaihehankkeiden hyöty koululle
(Humanistinen ammattikorkeakoulu, 2011)
Koulun ja nuorisotyön yhteistyötä on tutkittu pääsääntöisesti nuorisotyön näkökulmasta. Aiemmat tutkimukset ovat todenneet nuorisotyölle olevan tarvetta kouluissa. Tarpeen toteamisesta huolimatta nuorisotyö kamppailee yhä ...
Yhteistyön kehittäminen Metsokankaan monitoimitalon työyhteisössä
(Humanistinen ammattikorkeakoulu, 2011)
Tutkimukseni tarkoituksena on kartoittaa Metsokankaan monitoimitalon työyhteisön yhteistyötä, sekä kerätä erilaisia ratkaisuja yhteistyön kehittämiseksi. Tavoitteena on löytää kehittämisideoita eri hallintokuntien edustajilta ...
Avaimia toimivaan yhteistyöhön
(Humanistinen ammattikorkeakoulu, 2011)
Teimme opinnäytetyömme toimeksiantona Pohjois-Karjalan Mielenterveydentuki ry:n ylläpitämälle Yhteisötalo Kotikievarille. Yhteisötalo Kotikievari käyttää ja hyödyntää tuloksiamme osana laadunhallintajärjestelmää. Joensuussa ...