Haku
Viitteet 1-5 / 5
LAINSÄÄDÄNNÖN VAIKUTUS ALKOHOLITUOTTEIDEN MARKKINOINTIIN
(2020)
Opinnäytetyön tavoitteena oli tutkia ja tuoda esille mahdollisia ongelmia Suomen alkoholimarkkinointilainsäädännössä. Työssä seurattiin miten lainsäädäntö vaikuttaa yrityksien toimintaan kotimaan sekä ulkomaan markkinoinnissa. ...
VESIURHEILUAKTIVITEETTIEN MARKKINOINTI VIILEÄLLÄ JA SATEISELLA SÄÄLLÄ - CASE: ARCTIC TRAINERS
(2020)
Opinnäytetyön aiheena oli tehdä markkinoinnin vuosikello, jonka avulla Arctic Trainers saisi asiakkaita vesiurheilemaan myös viileämmillä ja sateisemmilla säillä. Opinnäytetyömme on toiminnallinen opinnäytetyö. Valitsimme ...
Talvikalastusohjelmien kehittäminen eräpalveluyritykselle
(2022)
Opinnäytetyön tarkoitus oli kehittää eri asiakaskunnille sopivia talvikalastusohjelmia ja etenkin nykyaikaistaa aktiviteetteja sekä tehdä toiminnasta ammattimaisempaa. Talvika-lastussafarit eivät ole niin suosittuja kuin ...
Suomalaisten kansainvälinen jalkapallomatkailu
(2023)
Opinnäytetyössä selvitettiin kyselyn avulla suomalaisten kiinnostusta kansainväliseen jalkapallomatkailuun. Kysely suunnattiin JukNic Media Oy:n hallinnoiman jalkapallomedian Byyrin seuraajille. Tuloksien ja palautteen ...
Opas TikTokin käyttöön Joensuun Taitokorttelissa
(2024)
Opinnäytetyö käsittelee TikTokin, digimarkkinoinnin ja markkinointiviestinnän hyödyntämistä markkinoinnissa. Digimarkkinoinnin ja markkinointiviestinnän tärkeys markkinoinnissa kasvaa jatkuvasti muiden sosiaalisten median ...