Näytä suppeat kuvailutiedot

Brändikirjan suunnittelu ja toteutus Kuljetus Pietarila Ky:lle

Pietarila, Satu (2010)

dc.contributor.authorPietarila, Satu
dc.date.accessioned2010-06-14T07:52:06Z
dc.date.available2010-06-14T07:52:06Z
dc.date.issued2010
dc.identifier.uriURN:NBN:fi:amk-2010061112010
dc.identifier.urihttp://www.theseus.fi/handle/10024/16385
dc.description.abstractOpinnäyteyöni tavoitteena oli toteuttaa uusi yhtenäinen visuaalinen ilme Kuljetus Pietarila Ky:lle sekä sen pohjalta luoda markkinoinnin avuksi brändikirja. Brändikirjan tuli koota kaikki yrityksen visuaalisen ilmeen käyttöön liittyvät ohjeet ja säännöt samojen kansien väliin sekä toimia tulevaisuudessa ohjenuorana yrityksen markkinointia varten. Yritykselle suunniteltiin jo olemassa olevan nimilogon ja liikemerkin pohjalta tunnusvärit sekä erilaiset graafiset kuviot, jotka toistuvat kaikissa tuotteissa ja luovat näin yhtenäisyyttä. Tämän lisäksi toteutetuista graafisista tuotteista koostettiin yhtenäinen tuotos eli brändikirja. Lopputuloksena syntyi visuaalisesti yhtenäinen yritysilme sekä kirja, joka määrittelee hyvinkin tarkasti yrityksen mainonnassa käyttämät elementit. Brändikirjan avulla mainonta voidaan ulkoistaa helposti useille eri alojen ammattilaisille ja silti saada hyvin yhtenäistä jälkeä. Asiasanatfi
dc.description.abstractThe purpose of this thesis was to develop and implement a consistent visual look for Kuljetus Pietarila Ky (limited partnership) and based thereon to draw up a brand book to support the company’s marketing operations. The objective of the brand book was to compile all instructions and rules regarding the use of the company’s visual look in a single binder as well as to operate as a guideline for the company’s marketing operations in the future. Based on the existing company name logo and logotype, distinguishing colours and various graphic figures were designed for the company. These colours and figures recur in all products and thus create consistency. In addition, the designed graphic products were integrated in a separate output, i.e. the brand book. As an end product, a consistent visual look and a book defining accurately the elements used in the company’s advertising, were developed. With the help of the brand book the company can easily outsource its advertising to various professionals and yet obtain consistent end products.en
dc.language.isofin
dc.publisherKeski-Pohjanmaan ammattikorkeakoulu
dc.rightsAll rights reserved
dc.titleBrändikirjan suunnittelu ja toteutus Kuljetus Pietarila Ky:llefi
dc.type.ontasotfi=AMK-opinnäytetyö|sv=YH-examensarbete|en=Bachelor's thesis|
dc.identifier.dscollection10024/1918
dc.organizationKeski-Pohjanmaan ammattikorkeakoulu
dc.subject.ysavisuaalisuusfi
dc.subject.ysamarkkinointifi
dc.subject.ysabränditfi
dc.subject.ysalogotfi
dc.subject.ysaliikemerkitfi
dc.subject.ysamainontafi
dc.subject.ysaväritfi
dc.subject.ysakäyttögrafiikkafi
dc.subject.ysatavaramerkitfi
dc.subject.ysatunnuksetfi
dc.contributor.organizationKeski-Pohjanmaan ammattikorkeakoulu
dc.subject.keywordBrändi
dc.subject.keywordgraafiset elementit
dc.subject.keywordmaine
dc.subject.keywordtalotyyli
dc.subject.keywordvärit
dc.subject.degreeprogramfi=Media-ala|sv=Mediebranschen|en=Media|
dc.subject.disciplineMediatekniikan koulutusohjelma


Tiedostot

Thumbnail

Viite kuuluu kokoelmiin:

Näytä suppeat kuvailutiedot