Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomi
  • Svenska
  • English
  • Kirjaudu
Hakuohjeet
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Näytä viite 
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Haaga-Helia ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Haaga-Helia ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite

Oppimispäiväkirja Service Desk työntekijänä

Lagerström, Sami (2019)

Avaa tiedosto
Sami_Lagerström.pdf (694.9Kt)
Lataukset: 


Lagerström, Sami
2019
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-201904044379
Tiivistelmä
Tämä opinnäytetyö on päiväkirjamuodossa, jossa raportoidaan service deskin työntekijän työtehtäviä 10.12.2018 – 14.2.2019 väliseltä ajalta. Työssä tarkkaillaan päivittäisiä havaintoja service deskin arjesta ja viikkon lopuksi käydään viikon havainnot lävitse.

Työnantajana toimii suomalainen iso yritys, joka työllistää yli 1000 työntekijää. Yrityksellä on sisäinen service desk palvelu, joka tarjoaa IT tukea yrityksen konttoreille. Päivittäisiin työntehtäviin kuuluu muun muassa työntekijöiden tekemien tukipyyntöjen ratkaisu, mobiililaitteiden hallintaa, laitteisto tukea ja työkoneiden asentamista.


Raportoinnin jälkeen työssä pohditaan kymmentä raportointi viikkoa ja tarkastetaan työntekijän kehittymistä siltä väliltä. Työn kokonaisuudesta saa käsityksen ison yrityksen service deskin arjesta ja siitä minkälaisia haasteita työ antaa työntekijälle.
Kokoelmat
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste
 

Selaa kokoelmaa

NimekkeetTekijätJulkaisuajatKoulutusalatAsiasanatUusimmatKokoelmat

Henkilökunnalle

Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste