Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomi
  • Svenska
  • English
  • Kirjaudu
Hakuohjeet
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Näytä viite 
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Centria-ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Centria-ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite

Yritys- ja maatalousasiakkaat -tiimin toiminnan kehittäminen: Case Suomenselän Osuuspankki

Autio, Aija-Riikka (2019)

 
Avaa tiedosto
Autio_Aija-Riikka.pdf (540.7Kt)
Lataukset: 


Autio, Aija-Riikka
2019
All rights reserved. This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-201904256046
Tiivistelmä
Toimeksiantajana opinnäytetyössä oli Suomenselän Osuuspankki, joka on valtakunnalliseen OP-ryhmään kuuluva, itsenäinen Osuuspankki. Yrityksen toimialana ovat laaja-alaiset ja monipuoliset finanssialan palvelut yksityishenkilöille sekä yrityksille. Suomenselän Osuuspankilla on neljä täyden palvelun konttoria ja sen päätoimialue koostuu Haapajärven, Haapaveden ja Pyhäjärven kaupungeista sekä Kärsämäen ja Reisjärven kunnista.

Opinnäytetyön tarkoituksena oli tehdä kehittämissuunnitelma pankin yritys- ja maatalousasiakkaat -tiimin toiminnan edelleen kehittämiseen ja työtehtävien organisoimiseen. Kehittämissuunnitelman avulla selkiinnytetään yritys- ja maatalousasiakkaiden parissa työskentelevien henkilöiden työnjakoa ja tiivistetään tiimin jäsenten välistä yhteistyötä. Opinnäytetyö antaa tietoa myös toimeksiantajalle siitä, mitä asioita tiimissä työskentelevät henkilöt toivovat edelleen kehitettävän.

Opinnäytetyön teoriaosuuden pääteeman muodostavat muutoksen johtaminen ja asiakaskeskeisyyden johtaminen. Muutoksen johtamisessa käsitellään erilaisia keinoja muutoksen onnistuneeseen toteuttamiseen. Asiakaskeskeisyyden johtamisessa perehdytään asiakaskokemuksen muodostamiseen vaikuttaviin tekijöihin. Lisäksi teoriaosuudessa käsitellään tiimityöskentelyä sekä tiimin toiminnan kehittämistä.

Opinnäytetyön tuloksena syntyi kehittämissuunnitelma, joka pohjautuu tiimin jäsenille toteutettuihin teemahaastatteluihin sekä omiin havainnointeihin tiimissä. Kehittämissuunnitelmassa on haastattelujen avulla kartoitettu tiimin jäsenten mielestä kehittämistä vaativat kohteet sekä toiminnot. Kehittämissuunnitelman osuus on opinnäytetyöstä salattu.
 
Kokoelmat
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste
 

Selaa kokoelmaa

NimekkeetTekijätJulkaisuajatKoulutusalatAsiasanatUusimmatKokoelmat

Henkilökunnalle

Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste