Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomi
  • Svenska
  • English
  • Kirjaudu
Hakuohjeet
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Näytä viite 
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Seinäjoen ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Seinäjoen ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite

Asiakastutkimus Wellness Tools Group Oy:lle

Iivonen, Julius (2019)

 
Avaa tiedosto
Julius_Iivonen.pdf (2.178Mt)
Lataukset: 


Iivonen, Julius
2019
All rights reserved. This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-201904266099
Tiivistelmä
Opinnäytetyön tarkoituksena oli tutkia asiakkaiden näkemystä Wellness Tools Groupin Mutjutin-tuotteeseen liittyen. Opinnäytetyön ensimmäisenä tavoitteena oli perehtyä markkinoinnin kilpailukeinoihin ja niiden eri muotoihin ja käyttämiseen liiketoiminnassa. Opinnäytetyön toisena tavoitteena oli perehtyä asiakastyytyväisyyteen, sen tutkimiseen sekä asiakasuskollisuuteen. Opinnäytetyön kolmantena tavoitteena oli toteuttaa asiakaskysely Wellness Tools Group Oy:n Mutjutin-tuotteen asiakkaille.
Opinnäytetyön teoreettinen viitekehys käsittelee markkinoinnin kilpailukeinoja, asiakastyytyväisyyttä sekä asiakasuskollisuutta. Ensimmäisenä käsitellään markkinoinnin kilpailukeinojen eri muotoja ja perehdytään niiden käyttämiseen liiketoiminnassa. Toisena selvitetään asiakastyytyväisyyttä, sen tutkimista ja perehdytään asiakasuskollisuuden muotoihin. Teoreettinen viitekehys luo pohjaa empiiriselle tutkimukselle.
Opinnäytetyön empiirinen osuus muodostui kvantitatiivisesta tutkimuksesta, jossa tiedonkeruu tapahtui strukturoidulla kyselylomakkeella. Kysely sisälsi kysymyksiä liittyen Mutjuttimeen tuotteena ja Mutjuttimen markkinointiin. Kyselyyn vastasi 51 Mutjuttimen ostanutta asiakasta.
Tutkimuksessa selvisi, että Mutjuttimen suosittelu asteikolla 1-10 on 8,88. Vastaajat olivat tyytyväisiä logistiikkaan ja verkkokauppaan, mutta markkinoinnin kiinnostavuudesta ja puhelinsovelluksesta löytyi kehityskohteita. Tutkimuksesta saatiin tietoa tämänhetkisestä asiakastyytyväisyydestä. Yleisesti vastaajat olivat tyytyväisiä tuotteeseen.
Kokoelmat
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste
 

Selaa kokoelmaa

NimekkeetTekijätJulkaisuajatKoulutusalatAsiasanatUusimmatKokoelmat

Henkilökunnalle

Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste