Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomi
  • Svenska
  • English
  • Kirjaudu
Hakuohjeet
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Näytä viite 
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Hämeen ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt
  • Näytä viite
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Hämeen ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt
  • Näytä viite

Peliprojektin toteutus Phaserilla

Mäki-Kerttula, Mikko (2019)

 
Avaa tiedosto
PeliprojektinToteutusPhaserilla.pdf (1.806Mt)
Lataukset: 


Mäki-Kerttula, Mikko
2019
All rights reserved. This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-201904266139
Tiivistelmä
Pelit ovat kehittyneet huimasti niiden alkuajoista ja käyn läpi pelejä eri vuosilta. Valitsin pelit siten, että pääsemme lähemmäs pelejä, mistä itse olen ottanut inspiraatiota omaan peliprojektiini.

Tavoitteena oli tuottaa toimiva peli käyttäen jotain valmista pelimoottoria.

Kävin yleisesti läpi erilasia pelinkehitysympäristöjä kuten Unity, Unreal Engine, Phaser ja Godot. Toin esille niiden hyvä ja huonoja puolia ja miksi itse päädyin käyttämään Phaseria.

Itse peliprojektissa kerron, miten ohjelmointini eteni ja mitä pelin osia sain milloinkin tehtyä. Tuon samalla esiin monia ongelmia, mitä kohtasin ohjelmoinnissa.

Lopuksi käyn läpi koko projektin ja miten sen eri osa-alueet onnistuivat ja mitä puutteita siihen jäi.
Kokoelmat
  • Opinnäytetyöt
Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste
 

Selaa kokoelmaa

NimekkeetTekijätJulkaisuajatKoulutusalatAsiasanatUusimmatKokoelmat

Henkilökunnalle

Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste