Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomi
  • Svenska
  • English
  • Kirjaudu
Hakuohjeet
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Näytä viite 
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Haaga-Helia ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Haaga-Helia ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite

Nettivalmennuksen, koulutuksen ja tuotemyynnin tuotteistaminen - MarkoKantaneva.Com

Kantaneva, Marko (2019)

 
Avaa tiedosto
Kantaneva_Marko.pdf (1.220Mt)
Lataukset: 


Kantaneva, Marko
2019
All rights reserved. This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-201905037411
Tiivistelmä
Tämän kehittämishankkeen tarkoitus on saada toiminimi Kantaneva Marko TMI valmennus- ja koulutustoiminta sekä liikuntavälineet paremmin potentiaalisten
asiakkaiden saataville. Kehittämishankkeen tavoitteena on yhdistää irralliset sosiaalisen median kanavat ja uudistettu nettipalvelu toisiinsa. Muodostaa niistä toimiva kokonaisuus, jossa toisen tehtävänä on toimia myynti- ja toisen markkinointikanavana.

Kehittämishanke käynnistyi nettipalvelujen ideoinnilla ja sisällön suunnittelulla syksyllä 2017. Ideointi ja suunnittelu sisälsi valmennusmateriaalin lisäksi erityisen paljon tutustumista erilaisiin palvelusivustoihin, nettikauppoihin, palvelujen tarjoajiin sekä kirjalli-suuteen kuinka tälläinen alusta tulisi teoriapohjaisesti luoda. Suunnitteluvaihe sisälsi teoriassa ja käytännössä runsain mitoin tutustumista sosiaalisen median rooleihin erityisesti nettipalvelujen markkinointia silmälläpitäen. Nettipalvelujen keskitetyn tuotteistamisen kehitystavoite oli helpottaa asiakkaita valitsemaan kohdennetusta tarjonnasta heille parhaiten sopiva palvelu tai tuote. Keskitetyissä sosiaalisen median yhteisöissä tehtävien markkinoinnillisten toimenpiteiden kehittämisen tarkoituksena oli puolestaan tavoittaa nämä potentiaaliset asiakkaat.

Kehittämishankkeen tuloksena syntyi MarkoKantaneva.Com lähi- ja etävalmennusta, koulutuspaketteja, liikuntavälineitä sekä markkinointi ja promootiopalveluita kansainvälisesti myyvä ja markkinoiva nettipalvelu. Palvelut ja tuotteet myydän sivuilta ja niitä markkinoidaan sosiaalisen median avulla.

Alkuperäinen tavoite oli kehittää vain omien palvelujen ja tuotteiden myyntiä sekä markkinointia nettipalvelun sekä siihen linkitettyjen sosiaalisen medioiden avulla. Jo ensimmäisen testiversion jälkeen eri yritysten ja organisaatioiden kiinnostus kasvoi niin paljon, että syntyi mahdollisuus luoda uusi brand ambassador promootio, markkinointipalvelu. Omalla markkina-alueellaan nettipalvelun ja sosiaalisen median onnistunut yhdistäminen on tämän hankkeen jälkeenkin edelleen looginen jatkokehityksen kohde.
Kokoelmat
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste
 

Selaa kokoelmaa

NimekkeetTekijätJulkaisuajatKoulutusalatAsiasanatUusimmatKokoelmat

Henkilökunnalle

Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste