Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomi
  • Svenska
  • English
  • Kirjaudu
Hakuohjeet
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Näytä viite 
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Jyväskylän ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Jyväskylän ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite

WEB 2.0 -SOVELLUSTEN HYÖDYNTÄMINEN MAINOSTOIMISTON BRÄNDIN KEHITTÄMISESSÄ : Case: Mainostoimisto Zeniitti Oy

Närhi, Otto (2010)

 
Avaa tiedosto
Opinnaytetyo_Otto_Narhi_05-2010_julk_versio.pdf (170.6Kt)
Lataukset: 


Närhi, Otto
Jyväskylän ammattikorkeakoulu
2010
All rights reserved
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2010061612298
Tiivistelmä
Opinnäytetyön tarkoituksena oli selvittää web 2.0-teknologian hyödyntämistä Mainostoimisto Zeniitin brändin kehittämisessä. Tutkimuksessa selvitettiin myös toimintakeinoja web 2.0-teknologian mahdollistamien sosiaalisten medioiden hyödyntämiseen brändin kehittämisen näkökulmasta. Sosiaalisen median sivustoista tutkimuksessa keskityttiin tämän hetken suosituimpiin palveluihin, Facebookiin ja Twitteriin.

Tutkimuksen teoriaosuudessa perehdyttiin alan kirjallisuuteen keskittyen uusimpiin julkaisuihin. Teoriasisältöön otettiin mukaan myös sosiaaliseen mediaan liittyviä internet-lähteitä sekä perehdyttiin Facebook- ja Twitter-sivustoihin. Tutkimusvaiheessa etsittiin myös monia käytännön esimerkkejä brändin sosiaaliseen mediaan vieneistä yrityksistä ja analysoitiin näiden toimintaa brändin edistämisen sekä muun sivustolla tapahtuneen interaktiivisen toiminnan kannalta. Niin alan kirjallisuudesta kuin internetistäkin etsittiin ja rakennettiin myös toimintakeinoja, joita Zeniitti Oy voisi hyödyntää viedessään brändinsä internetiin.

Tutkimuksen tuloksena saatiin kattava paketti ohjeistusta sosiaaliseen mediaan siirtyvälle yritykselle. Tuloksissa käytiin kohta kohdalta läpi, miten Facebookin ja Twitterin kaltaisille sivustoille voidaan siirtyä. Sosiaalisen median käyttämiseen ja ylläpitoon annettiin useita ohjeita sekä käytännön esimerkkejä.

Niin tutkimuksen teoriaosuudessa kuin tutkimustuloksissakin toimintaohjeet tehtiin koko ajan brändin kehittämisen ja edistämisen näkökulmasta. Tutkimuksen tuloksissa ja sosiaalisen median toimintakeinoissa hyödynnettiin nykyaikaista brändiajattelua.
 
Kokoelmat
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste
 

Selaa kokoelmaa

NimekkeetTekijätJulkaisuajatKoulutusalatAsiasanatUusimmatKokoelmat

Henkilökunnalle

Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste