Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomi
  • Svenska
  • English
  • Kirjaudu
Hakuohjeet
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Näytä viite 
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Turun ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Turun ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite

Yrityksen digitaalisen brändin uusiminen : case Tilitoimisto Beka Oy

Beka, Kaltrina (2019)

Avaa tiedosto
Opinnäytetyö (1.167Mt)
Lataukset: 


Beka, Kaltrina
2019
All rights reserved. This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-201905077987
Tiivistelmä
Tämän opinnäytetyön aiheena on yrityksen digitaalinen brändi ja sen uusiminen. Tilitoimistolla oli jo olemassa brändi, mutta brändiä haluttiin uusia ja päivittää nykyaikaisemmiksi. Työn toimeksiantaja oli Tilitoimisto Beka Oy. Opinnäytetyön tavoitteena oli uusia ja luoda näkyvyyttä Tilitoimisto Beka Oy:n digitaaliselle brändille Facebookissa.

Opinnäytetyön teoriaosuudessa käsitellään sosiaalista mediaa ja digitaalista brändiä. Miten sosiaalinen media vaikuttaa yritykseen? Miten paljon aikaa sosiaalisen median hoitaminen vie yritykseltä? Tilitoimiston brändiä uudistaessa sen tunnusmerkeiksi valittiin moderni, persoonallinen, ammattimainen, lupauksellinen ja erilainen.

Opinnäytetyö oli toiminnallinen opinnäytetyö. Aluksi Tilitoimisto Beka Oy:n Facebook sivut uudistettiin ja laitettiin kuntoon. Uudistetuista Facebook sivuista tehtiin viikon mittainen Facebook-mainos. Lopuksi laadittiin kysely muutamille satunnaisesti valituille ihmisille. Kysymykset liittyivät digitaalisen brändin tunnusmerkkeihin.

Opinnäytetyön tavoite saavutettiin tässä työssä, uusimalla onnistuneesti yrityksen Facebook-sivut, tavoittamalla Facebook-käyttäjiä runsaasti ja kyselyssä selvitettiin, että vastaajat olivat tunnustaneet melko hyvin Tilitoimisto Beka Oy:n uuden digitaalisen brändin tunnusmerkit.
 
The subject of the thesis is the company’s digital brand and its renewal. There was a brand in the account office, but the brand was wanted to be more modern. The study was commissioned by Tilitoimisto Beka Oy. The aim of the thesis was to create new and visibility for Tilitoimisto Beka Oy’s digital brand on Facebook.

The theoretical part of the thesis deals with social media and the digital brand. How does social media affect your business? How long does it take for a company to manage social media? In the modernization of the account office brand, it was characterized by modern, personal, professional, promising and different.

The thesis was a functional thesis. At first, Tilitoimisto Beka Oy’s Facebook pages were renewed and put in order. The renewed Facebook pages were a weekly Facebook ad. Finally, a survey was conducted for a few randomly selected people. The questions were related to the characteristics of the digital brand.

The goal of the thesis was achieved in this work, by successfully renewing the company’s Facebook pages, reaching out to Facebook users, and it was clarified that the respondents had recognized the characteristics of Tilitoimisto Beka Oy’s new digital brand quite well.
 
Kokoelmat
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste
 

Selaa kokoelmaa

NimekkeetTekijätJulkaisuajatKoulutusalatAsiasanatUusimmatKokoelmat

Henkilökunnalle

Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste