Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomi
  • Svenska
  • English
  • Kirjaudu
Hakuohjeet
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Näytä viite 
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Haaga-Helia ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Haaga-Helia ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite

Brändi nimeltä Bo Reuter

Reuter, Bo (2019)

 
Avaa tiedosto
Reuter_Bo.pdf (894.9Kt)
Lataukset: 


Reuter, Bo
2019
All rights reserved. This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-201905149838
Tiivistelmä
Opinnäytetyön tarkoituksena on tutkia henkilön brändäämistä sekä tehdä käytettävän teorian pohjalta suunnitelma, jonka avulla opinnäytetyön tekijä pystyy brändätä itseään nykyisillä työmarkkinoilla. Opinnäytetyön lähteinä käytetään henkilöbrändistä sekä tuote- ja palvelubrändäyksestä kirjallisuutta sekä internetsivuja ja blogeja, jotka kertovat aiheesta.

Henkilöbrändiä rakennettaessa on alkuvaiheessa syytä määrittää brändi ja sen tarkoitus. Brändin maineen, imagon ja identiteetin käsitteet on käytävä läpi, jotta saa paremman kuvan brändäyksestä. Brändi-identiteetti prisman avulla pystytään kartoittamaan brändin kaikki osa-alueet ja sen vaikutus kokonaisuudessaan.

Tämän jälkeen on määriteltävä kohdeyleisö sekä kanavat joihin henkilöbrändi soveltuu. Henkilöbrändäämistä varten sosiaalisen median kanavat ovat merkittävässä roolissa ja niistä on osattava valita oikeat oman henkilöbrändin rakentamiseen.

Tämän jälkeen voidaan siirtyä empiiriseen osioon, jossa käsitellään omaa henkilöbrändiä teorian mukaan. Kanavien suunnittelu ja kehittäminen ovat tärkeitä, jotta henkilöbrändi pysyy raikkaana ja kiinnostavana.

Itseäni brändätessä on kiinnitettävä huomiota, että saa tuotua omat voimavarat oikein esille. Lisäksi käytettävien kanavien sisällöntuotanto on oltava kohderyhmää palvelevaa, jotta henkilöbrändille saadaan mahdollisimman iso näkyvyys.
Kokoelmat
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste
 

Selaa kokoelmaa

NimekkeetTekijätJulkaisuajatKoulutusalatAsiasanatUusimmatKokoelmat

Henkilökunnalle

Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste