Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomi
  • Svenska
  • English
  • Kirjaudu
Hakuohjeet
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Näytä viite 
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Hämeen ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt
  • Näytä viite
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Hämeen ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt
  • Näytä viite

Billnäsin Ruukkiturismin kehittämissuunnitelma

Lantta, Ria-Liina (2019)

 
Avaa tiedosto
Lantta_Ria-Liina.pdf (1.525Mt)
Lataukset: 


Lantta, Ria-Liina
2019
All rights reserved. This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2019052311605
Tiivistelmä
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli tehdä kehittämissuunnitelma työn toimeksiantajalle, Billnäsin Ruukkiturismille. Yritys tuottaa elämys- ja seikkailupalveluja, kokouspalveluja sekä ryhmämatkoja Länsi-Uudellamaalla. Billnäsin Ruukkiturismi on Billnäsin Ratsastuskeskus Oy:n aputoiminimi, joten myös hevosmatkailu kuuluu yrityksen toimenkuvaan. Yrityksen toimintaympäristöä on Billnäsin ruukin historiallinen ympäristö sekä Riilahden luomutila Bromarvin kylässä.

Työn tavoitteena oli kartoittaa yrityksen palveluja, kehittää yrityksen markkinointia, sekä tutustua alueella toimivien yritysten välisen yhteistyön kehittämiseen. Teoriaosuudessa käsitellään Suomen matkailun tilaa yleisesti, ja tarkastellaan, millaiset tekijät vaikuttavat yrityksen onnistuneiden matkailupalvelujen luomiseen. Teoriaosuudessa perehdytään kestävän kehityksen mukaan toimimiseen, asiakaskokemuksen luomiseen, elämyksellisyyteen sekä markkinointiin.

Yrityksen toimintaa tarkasteltiin SWOT-analyysin avulla, sekä omien havaintojen pohjalta. Tarkastelusta nousi selvästi esille, että markkinointi ja tuotteiden rajaaminen olivat haasteita yritystoiminnassa. Tuotteiden rajaaminen ja tuotekorttien luominen tapahtui SWOT-analyysin sekä teoriaosuuden havaintojen perusteella. Lisäksi esitettiin kehitysehdotuksia markkinoinnin kehittämiseksi.

Tulevaisuudessa yrityksellä olisi hyvät mahdollisuudet kehittää toimintaansa. Työn tuloksien perusteella melko pienillä toimenpiteillä voisi kehittää sekä markkinointia että alueen yrittäjien välistä yhteistyötä.
Kokoelmat
  • Opinnäytetyöt
Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste
 

Selaa kokoelmaa

NimekkeetTekijätJulkaisuajatKoulutusalatAsiasanatUusimmatKokoelmat

Henkilökunnalle

Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste