Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomi
  • Svenska
  • English
  • Kirjaudu
Hakuohjeet
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Näytä viite 
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Haaga-Helia ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Haaga-Helia ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite

Sosiaalisen median kehittämissuunnitelma Tanssilalle

Ruohomäki, Iina (2019)

 
Avaa tiedosto
Sosiaalisen median kehittämissuunnitelma Tanssilalle.pdf (1.601Mt)
Lataukset: 


Ruohomäki, Iina
2019
All rights reserved. This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2019052411761
Tiivistelmä
Sosiaalisen median ollessa täynnä sisältöä eri henkilöiltä ja yrityksiltä on joukosta erottuminen yhä vaikeampaa. Ihmisten katseista taistellaan ja kaikki yrittävät tuottaa kiinnostavaa ja koukuttavaa sisältöä. Aina siinä ei kuitenkaan onnistuta. Yritykset eivät usein tiedä millaista sisältöä heidän kannattaisi julkaista ja minne. Hyvin yleistä on sisällön toistaminen usealla kanavalla, kohderyhmän unohtaminen ja julkaisujen tavoitteiden miettimättömyys. Sisällöntuotantoa on vaikeaa hallita etenkin pienissä yrityksissä, joissa sosiaalinen media on yhden tai muutaman henkilön harteilla. Työntekijöitä ei ole helppo saada mukaan sosiaaliseen mediaan, kun kaikki haluavat keskittyä vain omiin tehtäviin.

Opinnäytetyö on toiminnallinen ja se on tehty toimeksiantona helsinkiläiselle tanssikoulu Tanssilalle. Työssä on erikseen raportti ja produkti eli sosiaalisen median kehittämissuunnitelma, joka löytyy raportin lopusta liitteenä. Työn tavoitteena oli tuottaa toimiva ja kattava sosiaalisen median kehittämissuunnitelma toimeksiantajan käyttöön.
Työssä on tutkittu yrityksen sosiaalisen median nykytilaa, kohderyhmiä ja kilpailijoita. Käytössä olevat sosiaalisen median kanavat on käyty läpi ja annettu niille kehittämisehdotuksia. Työssä pohditaan myös sisällön tärkeyttä ja sen luomisen tehokkuutta työntekijöiden sitouttamisen kautta. Työn suunnittelu on aloitettu tammikuussa 2019 ja se valmistui huhtikuussa 2019.

Työn teoriaosuuksissa käydään läpi sosiaalista mediaa yleisesti sekä sen trendejä ja eri kanavia. Työssä esitellään eri yrityksiä ja tapoja, joilla he hyödyntävät sosiaalista mediaa markkinoinnissaan. Mukana on myös sosiaalisen median strategiamalleja ja neuvoja niiden hyödyntämiseen.

Lopullinen tuotos on sosiaalisen median kehittämissuunnitelma, johon kuuluu raportti sekä erillinen produkti. Suunnitelma antaa yrityksen sosiaalisen median käytölle suuntaviivat sekä eri ideoita sisällön parantamiseen. Toimeksiantajalla ei ole aikaisemmin ollut minkäänlaista strategiaa tai suunnitelmaa sosiaaliselle medialle, joten suunnitelma on tarpeellinen ja toimintaa kehittävä
Kokoelmat
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste
 

Selaa kokoelmaa

NimekkeetTekijätJulkaisuajatKoulutusalatAsiasanatUusimmatKokoelmat

Henkilökunnalle

Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste