Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomi
  • Svenska
  • English
  • Kirjaudu
Hakuohjeet
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Näytä viite 
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Seinäjoen ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Seinäjoen ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite

Kävijöiden houkutteleminen sosiaalisen median avulla tapahtumassa Yrittäjät Areenalla

Hautamäki, Arttu (2019)

Avaa tiedosto
OPINNÄYTETYÖ ARTTU HAUTAMÄKI FINAL PDF.pdf (1.220Mt)
Lataukset: 


Hautamäki, Arttu
2019
All rights reserved. This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2019052712316
Tiivistelmä
Tämä työ kuvaa Alavuden kaupungin Yrittäjät Areenalla -tapahtuman näkyvyyden edistämistä ja kävijöiden houkuttelemista sosiaalisen median avulla. Sosiaalista mediaa rikastetaan niin, että se näkyy laajalti ja houkuttelee kävijöitä tapahtumaan eri puolilta Suomea. Sosiaalisen median avulla on nykypäivänä helppo saada kiinni yrityksistä, esiintyjistä ja tuotteista kiinnostuneita ihmisiä.

Tässä työssä kerrotaan miten ja millä tavoin mahdollista asiakaskuntaa voidaan saada tapahtumassa esillä oleville yrityksille. Tapahtumaan houkutellaan yleisöä suosituilla esiintyjillä. Analysoin, kuinka helposti sosiaalisen median kautta välitetty mainostus iskee eri ihmisiin. Käytän tässä tapahtumassa pääsääntöisesti Instagram ja Facebook mainontaa. Rajasin analysoinnin Instagram-palveluun. Käytän myös hyödyksi Google Analytics -palvelua, jolla nähdään tietyssä aikavälissä ihmisten vierailut tapahtuman kotisivuilla sekä mahdolliset esiintyjä- ja lipputiedustelut.

Lopuksi analysoidaan sosiaalisen median merkittävyyttä tapahtumatuotannossa ja kuinka sitä konkreettisesti voidaan hyödyntää. Otan myös selvää, miten muissa tapahtumissa tai yrityksissä on hyödynnetty sosiaalista median käyttöä. Minkälaiset tavoitteet kuuluvat mainontaan yleensäkin ja pohdin mainontaa sosiaalisen median alustoja käyttäen. Voisiko sosiaalisen median mainontaa enää sivuuttaa nykypäivänä? Vai onko se tullut jäädäkseen yhtenä tärkeänä asiana tapahtumatuotannoissa? Näihin kysymyksiin tullaan vastaamaan tämän opinnäytetyön aikana.
 
Kokoelmat
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste
 

Selaa kokoelmaa

NimekkeetTekijätJulkaisuajatKoulutusalatAsiasanatUusimmatKokoelmat

Henkilökunnalle

Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste