Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomi
  • Svenska
  • English
  • Kirjaudu
Hakuohjeet
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Näytä viite 
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Haaga-Helia ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Haaga-Helia ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite

Sähköpostimarkkinointikampanjan ja prospektointityökalun luominen ProtectPipe Oy:lle

Rämä, Olli (2019)

 
Avaa tiedosto
Rama_Olli.pdf (2.288Mt)
Lataukset: 


Rämä, Olli
2019
All rights reserved. This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2019052913257
Tiivistelmä
Tämä toiminnallinen opinnäytetyö käsittelee prospektointityökalun sekä automaattisen sähköpostimarkkinointikampanjan suunnitelua sekä tekoa ProtectPipe Oy:lle

Digitaalisen markkinoinnin rooli on korostunut viime vuosina merkittävästi. Yritykset panostavat enemmän digitaaliseen markkinointiin, koska yhä useampi yritys sekä henkilö käyttää nykypäivänä paljon internetiä. Lisäksi digitaalinen markkinointi on kustannustehokkaampaa kuin perinteinen markkinointi.

Uusien asiakkaiden tunnistamista ja löytämistä eli prospektointia pidetään myyjien keskuudessa yhtenä eniten aikaa vievänä työtehtävänä. Prospektoinnin kehittäminen säästää työntekijöiltä aikaa ja he voivat luoda yritykselle arvoa muissa työtehtävissä.

Opinnäytetyön aiheena oli luoda sähköpostimarkkinointikampanja, jolla pyritään parantamaan kohdeyrityksen asiakastapaamisten konversiota, sekä prospektointityökalu, jolla helpotetaan myyjien uusasiakashankintaa. Työ on rajattu vain kohdeyrityksen ravintolasegmenttiin.

Tietoperusta käsittelee digitaalista markkinointia, etenkin sähköpostimarkkinointia sekä prospektointia. Tietoperusta on koottu erilaisista lähteistä kuten kirjallisuudesta, tutkimuksista sekä alan ammattilaisten blogikirjoituksista.

Opinnäytetyö koostuu kahdesta produktista sekä raportista, jossa perustellaan valintoja, mitä produktien luomisessa valittiin. Työn lopputuloksena syntyi kohdeyritykselle produktit, jotka ovat valmiina käyttöönottoon. Lisäksi raportista löytyy kehittämisehdotuksia opinnäytetyön aiheeseen liittyen, kuten sähköpostimarkkinoinnin luominen toisiin segmentteihin.
Kokoelmat
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste
 

Selaa kokoelmaa

NimekkeetTekijätJulkaisuajatKoulutusalatAsiasanatUusimmatKokoelmat

Henkilökunnalle

Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste