Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomi
  • Svenska
  • English
  • Kirjaudu
Hakuohjeet
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Näytä viite 
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Jyväskylän ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Jyväskylän ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite

Sales channel strategy for domestic and international expansion : case: Company Z

Karhu, Piia (2008-04-14)

 
Avaa tiedosto
jamk_1209016256_0.pdf (833.5Kt)
Lataukset: 


Karhu, Piia
Jyväskylän ammattikorkeakoulu JAMK University of Applied Sciences
2008-04-14
Julkaisu on tekijänoikeussäännösten alainen. Teosta voi lukea ja tulostaa henkilökohtaista käyttöä varten. Käyttö kaupallisiin tarkoituksiin on kielletty.
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:jamk-1209016256-0
Tiivistelmä
Tutkimuksen kohteena oli kehittää myyntikanavastrategia kansallisista sekä kansainvälistä laajentumista varten Yritys Z:n näkökulmasta. Yritys Z on life-style kulutuselektroniikan jälleenmyyjä. Tutkimus keskittyi löytämään potentiaalisimmat vähittäismyyntikanavat kulutuselektroniikka sektorilla useissa Pohjois-Euroopan maissa. Tutkimuksessa olivat mukana seuraavat maat: Suomi, Ruotsi, Norja, Tanska, Viro, Latvia ja Liettua. Potentiaalisia kanavia sekä Mp3 markkinoiden trendejä tutkittiin survey-tutkimuksen avulla. Tiedon keräämiseen käytettiin kyselylomaketta, joka lähettiin joko sähköpostilla vastaajille tai toteutettiin strukturoituna puhelinhaastatteluna. Yhteensä 34 vastausta saatiin kerättyä. Korkein vastausprosentti oli Suomessa sekä Virossa. Tietoa kulutuselektroniikka markkinatilanteesta sekä markkinoiden rakenteesta tutkittavissa maissa saatiin olemassa olevista tietolähteistä. Tutkimuksen tuloksista käy ilmi, että mitkä Pohjois-Euroopan maista ovat kaikkein potentiaalisimpia aloittaa kansainvälistyminen. Lisäksi kaikkien tutkittujen maiden kohdalla identifioitiin yksittäiset potentiaaliset kanavat. Mp3-soitin lisävarusteista identifioitiin kannattavimmat tuoteryhmät myynnin näkökulmasta vuonna 2008. Tulokset ovat luottamuksellisia.
 
Kokoelmat
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste
 

Selaa kokoelmaa

NimekkeetTekijätJulkaisuajatKoulutusalatAsiasanatUusimmatKokoelmat

Henkilökunnalle

Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste