Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomi
  • Svenska
  • English
  • Kirjaudu
Hakuohjeet
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Näytä viite 
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Jyväskylän ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Jyväskylän ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite

Capturing retail customers' attention with Digital Signageguides for designing the Digital Signage advertising content and locating digital displays in retail environment /

Välipakka, Hannele. (2008-11-01)

 
Avaa tiedosto
jamk_1236761146_1.pdf (419.1Kt)
Lataukset: 


Välipakka, Hannele.
Jyväskylän ammattikorkeakoulu JAMK University of Applied Sciences
2008-11-01
Julkaisu on tekijänoikeussäännösten alainen. Teosta voi lukea ja tulostaa henkilökohtaista käyttöä varten. Käyttö kaupallisiin tarkoituksiin on kielletty.
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:jamk-1236761146-1
Tiivistelmä
Opinnäytetyön toimeksiantaja on slovenialainen yritys Nevron d.o.o., joka on erikoistunut interaktiivisiin TV-ratkaisuihin sekä verkko-oppimiseen. Yritys on kehittänyt Digital Signage - teknologiaan perustuvaan Nevron Digital Signage Solution - ratkaisun, joka on erinomainen väline tehokkaaseen digitaaliseen myymälämainontaan. Tämän opinnäytetyön tavoitteena on selvittää, millainen digitaalisen myymälämainonnan sisältö voisi kiinnostaa ja viehättää asiakkaita. Tavoitteena on myös selvittää, kuinka digitaaliset näyttöruudut tulisi sijoittaa myymäläympäristöön, jolloin ne voisivat vaikuttaa asiakkaiden ostopäätöksiin. Tämän opinnäytetyön tarkoituksena on tehdä kaksi opasta Nevronin jälleenmyyjien sekä asiakkaiden käyttöön. Ensimmäinen opas keskittyy mainonnan sisältöön ja oppaan tarkoituksena on auttaa kauppiaita suunnittelemaan myymälämainonnan sisältöä asiakkaan huomiota herättäväksi. Toinen opas antaa ohjeita siihen, kuinka digitaaliset näyttöruudut tulisi sijoittaa myymäläympäristöön parhaalla mahdollisella tavalla. Opinnäytetyön teoreettisessa viitekehyksessä käsitellään muun muassa mainontaa Digital Signage -teknologialla, mainonnan sisältöä sekä asiakkaan ostopäätöstä. Tutkimus toteutettiin kvalitatiivisella tutkimuksella teemahaastattelua käyttäen. Haastatteluun osallistui kolme suomalaista mainostoimistoa sekä Digital Signage-teknologian asiantuntija. Tutkimus osoitti, että selkeys, yksinkertaisuus, laadukkuus sekä ajankohtaisuus ovat tärkeitä ominaisuuksia toimivalle digitaalisen myymälämainonnan sisällölle. Digitaalisten näyttöruutujen sijoittelu myymäläympäristöön riippuu kyseisestä myymälästä. Sijoittelussa on tärkeää ottaa huomioon, missä asiakkaat viettävät aikaa ja tekevät ostopäätöksensä.
 
Kokoelmat
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste
 

Selaa kokoelmaa

NimekkeetTekijätJulkaisuajatKoulutusalatAsiasanatUusimmatKokoelmat

Henkilökunnalle

Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste