Näytä suppeat kuvailutiedot

K-Rauta Tourutornin sisustussuunnittelupalvelu.Kuinka on onnistuttu palvelun toteutuksessa? /

Eronen, Tuomas. (2008-11-12)

dc.contributor.authorEronen, Tuomas.
dc.date.accessioned2010-09-02T08:31:37Z
dc.date.available2010-09-02T08:31:37Z
dc.date.issued2008-11-12
dc.identifier.urihttp://www.theseus.fi/handle/10024/17621
dc.description.abstractOpinnäytetyön toimeksiantajana oli K-Rauta Tourutorni, joka on Rautakesko Oy:n alaisuudessa Jyväskylässä toimiva rautakauppa. K-Rauta Tourutorni tarjoaa asiakkailleen tunnin ilmaisen sisustussuunnitteluajan, joka toteutetaan yhteistyössä sisustussuunnittelija Anne Saarikosken kanssa. Työn tarkoituksena oli selvittää sisustussuunnittelupalvelun toimivuutta. Työssä tutkittiin sisustussuunnittelupalvelua käyttäneiden asiakkaiden tyytyväisyyttä palveluun. Tämän lisäksi pyrittiin selvittämään ovatko asiakkaat ostaneet sisustussuunnittelupalvelussa tarjottuja tuotteita K-Rauta Tourutornista ja mitkä tekijät vaikuttavat asiakkaiden ostopäätöksiin. Tutkimusotteeksi valittiin kvantitatiivinen tutkimus. Tutkimusmenetelmänä oli kirjekysely joka toteutettiin kokonaistutkimuksena. Sisustussuunnittelupalvelua käyttäneille asiakkaille tehtiin kyselylomake, joka postitettiin yhteensä 116 asiakkaalle. Tutkimus osoitti, että K-Rauta Tourutornin sisustussuunnittelupalvelua käyttäneet asiakkaat olivat kokonaisuudessaan tyytyväisiä saamaansa palveluun. Lisäksi työstä kävi ilmi, että asiakkaat olivat myös ostaneet sisustussuunnittelupalvelussa ehdotettuja tuotteita K-Rauta Tourutornista.fi
dc.description.abstractBachelor’s Thesis was assigned by K-Rauta Tourutorni. K-Rauta Tourutorni is a hardware store that operates in Jyväskylä and is a part of Rautakesko Ltd. K-Rauta Tourutorni provides a free one hour interior designing service for its customers. Service is accomplished with designer Anne Saarikoski. The purpose of the study was to find out how satisfied the customers were to the service provided. The thesis studied how satisfied the customers were with the interior designing service provided by K-Rauta Tourutorni. In addition to that the thesis aimed to find out if the customers had bought the materials that they had been offered and which factors affects their consuming decisions. The study was carried out with quantitative method. A letter survey was chosen as the research method. I made a questionnaire and it was sent to a total of 116 customers. The research indicated that the customers were very satisfied with the interior designing service provided by K-Rauta Tourutorni. The research also showed that customers who had used the service had bought materials that were offered at the interior designing session.en
dc.format.extentVerkkojulkaisu ( 352 KB, 58 s.).
dc.language.isofin
dc.publisherJyväskylän ammattikorkeakoulu
dc.publisherJAMK University of Applied Sciencesen
dc.rightsJulkaisu on tekijänoikeussäännösten alainen. Teosta voi lukea ja tulostaa henkilökohtaista käyttöä varten. Käyttö kaupallisiin tarkoituksiin on kielletty.fi
dc.rightsThis publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.en
dc.titleK-Rauta Tourutornin sisustussuunnittelupalvelu.Kuinka on onnistuttu palvelun toteutuksessa? /fi
dc.type.ontasotfi=AMK-opinnäytetyö|sv=YH-examensarbete|en=Bachelor's thesis|
dc.organizationJyväskylän ammattikorkeakoulufi
dc.subject.ysarautakaupat
dc.subject.ysaasiakastyytyväisyys
dc.subject.ysasisustussuunnittelu
dc.subject.ysapalvelut
dc.subject.ysakuluttajakäyttäytyminen
dc.subject.ysakvantitatiivinen tutkimus
dc.identifier.urnURN:NBN:fi:jamk-1234425721-7
dc.contributor.organizationJyväskylän ammattikorkeakoulu
dc.subject.degreeprogramfi=Liiketalous, hallinto ja markkinointi|sv=Företagsekonomi, förvaltning och marknadsföring|en=Business Management, Administration and Marketing|
dc.subject.disciplineLiiketalouden koulutusohjelma


Tiedostot

Thumbnail

Viite kuuluu kokoelmiin:

Näytä suppeat kuvailutiedot