Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomi
  • Svenska
  • English
  • Kirjaudu
Hakuohjeet
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Näytä viite 
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Jyväskylän ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Jyväskylän ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite

Asiakassuhdehallinnan kehittäminen : case : Sisustus Pikkulinna

Piispanen, Liisa (20080215)

 
Avaa tiedosto
jamk_1203065243_3.pdf (135.4Kt)
Lataukset: 


Piispanen, Liisa
Jyväskylän ammattikorkeakoulu JAMK University of Applied Sciences
20080215
Julkaisu on tekijänoikeussäännösten alainen. Teosta voi lukea ja tulostaa henkilökohtaista käyttöä varten. Käyttö kaupallisiin tarkoituksiin on kielletty.
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:jamk-1203065243-3
Tiivistelmä
Toimeksiantajana työssä oli Sisustus Pikkulinna. Tutkimuksen tarkoituksena oli selvittää asiakkaiden toiveita liikkeen asiakaspalvelun parantamiseksi neuloville asiakkailleen. Tutkimuksella selvitettiin asiakkaiden kokemusta Pikkulinnan palvelusta ja valikoimasta. Lisäksi selvitettiin, mitä neulovat asiakkaat halusivat ostaa Pikkulinnasta ja sitä, miten Pikkulinnan tulisi parantaa palveluaan asiakkaiden mielestä. Tutkimuksessa etsittiin tietoa asiakassuhdehallinnasta ja neulomisen nykypäivän tilasta. Asiakassuhdehallinnalla selvitettiin, miten sitä hyödyntäen Pikkulinna voisi parantaa palveluaan. Neulomisesta kerrottiin toimeksiantajalle merkittäviä asioita, joita tulisi seurata, jotta tiedettäisiin mitä neulovat asiakkaat tahtovat. Lisäksi tehtiin kyselytutkimus Pikkulinnan neuloville asiakkaille, jossa he saivat kertoa mielipiteitään siitä, miten palvelua tulisi parantaa. Tutkimuksella selvitettiin tarkkoja asiakkaiden toiveita tuotteista, joita liikkeessä tulisi olla myytävänä. Tutkimus menetelmänä tutkimuksessa käytettiin kysely tutkimusta. Kysely oli esillä Pikkulinnassa 13.12.2006–13.1.2007 välisenä aikana. Tutkimuksella selvitettiin asiakkaiden mielipiteitä Pikkulinnan lankavalikoimasta, ja mitä he toivoivat liikkeessä muutettavan. Kyselyssä saatiin selville asiakkaiden taustatietoja, ostokäyttäytymistä, kanta-asiakkuuden merkitystä asiakkaille ja toiveita Pikkulinnan internetsivujen suhteen. Tutkimuksen tulosten avulla toimeksiantaja pystyy kehittämään toimintaansa, jotta se vastaisi paremmin asiakkaiden toiveita. Tutkimusta voisi hyödyntää jatkossa tutkittaessa Pikkulinnan asiakassuhdehallinnan kehittymistä ja kenties jatkokehittämisessä. Lisäksi mielenkiintoinen tutkimuksen aihe olisi neulovat ja virkkaavat pojat ja miehet.
 
Kokoelmat
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste
 

Selaa kokoelmaa

NimekkeetTekijätJulkaisuajatKoulutusalatAsiasanatUusimmatKokoelmat

Henkilökunnalle

Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste