Haku
Viitteet 1-10 / 121
Etätodentamisen ohjelmistoparannukset Android-laitteelle
(2019)
Työn tavoitteena oli kehittää kolme lisäominaisuutta tietoturvallisen Android-laitteen etätodentamisohjelmistoon. Laitteen etätodentamisohjelmisto sisältää jo laitteen boot- ja factory-levyosioiden sekä tiettyjen ...
Lisätyn todellisuuden kehitys Magic Leap -laiteympäristössä
(2019)
Opinnäytetyö toteutettiin osana Clever Simulation Entertainment -kehitystiimiltä tilatuttua raitiovaunun vika- ja huoltotietojen visualisointidemoa. Demo on osa lisätyn todellisuuden soveltamista teollisuuteen edistävää ...
Cyberith Virtualizer -liikealustan hyödyntäminen virtuaalitodellisuudessa
(2019)
Opinnäytetyössä tutustuttiin Cyberith Virtualizer -liikealustan toimintaan ja hyödyntämiseen virtuaali-todellisuudessa. Työn tilaaja halusi lisää tietoa kyseisen laitteen toimintatavasta, sovellusten kehittä-misestä ...
Verkkokaupasta ostetun lipun luonti, vaihtaminen rannekkeeseen ja liittäminen pelitiliin
(2019)
Työ tehtiin SuperPark Oy:n toimeksiannosta. SuperPark on kainuulainen sisäaktiviteettipuistoja rakentava ja ylläpitävä yritys. SuperPark laajensi toimintaansa Aasiaan, ja tästä syystä verkkokauppa päätettiin vaihtaa Shopifyn ...
Extended JSON Configuration Tool –konfiguraatiotyökalun suunnittelu sekä toteutus
(2019)
Opinnäytetyö tutki JSON Schema -standardin hyödyntämistä JSON-formaattia noudattavien tiedostojen sisällön varmennuksessa. Lisäksi työssä suunniteltiin ja toteutettiin standardia hyödyntävä verkkoselainpohjainen työkalu, ...
Alustariippumattomien sovelluskehysten sopivuus mobiilisovellusten luontiin
(2019)
Tämä opinnäytetyö tehtiin toimeksiantona kajaanilaiselle ohjelmistoalan yritykselle KajaPro Oy:lle. KajaPro Oy tuottaa tuotekehityspalveluita ja ICT-konsultointipalveluita.
Työn tavoitteena oli tutkia eri sovelluskehysten ...
2D-pelin kehittäminen Godot Enginellä
(2019)
Godot Engine on melko nuori ja huomiotta jäänyt pelimoottori. Silti se varsinkin vuosina 2017−2019 on kehittynyt melkoisesti ja on pian varteenotettava kilpailija jo tunnettujen Unity3D:n ja Unreal Engine 4:n rinnalla. ...
Vikavirran analyysi ennakoivan kunnossapidon näkökulmasta
(2019)
Opinnäytetyön aiheena oli tuottaa ennakoiva algoritmi teollisuuden sähkösaattojen ennakoivaan kunnossapitoon. Työn tilaajana toimi Planray Oy. Algoritmi toteutettiin Wapicen IoT-ticket-pilvipalvelua hyödyntäen. Työn ...
Vaihtoehtoiset radioverkkotekniikat Kaisanet Oy:n ekosysteemissä
(2019)
Opinnäytetyössä arvioitiin Kaisanet Oy:n digitalisaatiohankkeeseen liittyviä radioverkkoverkkotekniikoita sekä niiden soveltuvuutta kaupalliseen toimintaan. Arviointi suoritettiin rakentamalla Kaisanet Oy:lle testiympäristö, ...
Creating a Kalevala Inspired Dark Fantasy Knight
(2019)
Tämä opinnäytetyö alkaa melko lyhyellä teoriaosuudella, jossa käsitellään projektissa tarvittavat työvaiheet. Tämän jälkeen on raporttiosuus, jossa seurataan työn päivittäistä etenemistä. Tämä projekti pitää sisällään: 2D ...