Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomi
  • Svenska
  • English
  • Kirjaudu
Hakuohjeet
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Näytä viite 
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Jyväskylän ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Jyväskylän ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite

Vuorovaikutteinen histologian oppimisen ja osaamisen arvionti : Interactive presenter - yksi uusi mahdollisuus

Törrönen, Kari (2009-09-28)

Avaa tiedosto
jamk_1254296301_5.pdf (2.240Mt)
Lataukset: 


Törrönen, Kari
Jyväskylän ammattikorkeakoulu JAMK University of Applied Sciences
2009-09-28
Julkaisu on tekijänoikeussäännösten alainen. Teosta voi lukea ja tulostaa henkilökohtaista käyttöä varten. Käyttö kaupallisiin tarkoituksiin on kielletty.
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:jamk-1254296301-5
Tiivistelmä
Kuopion yliopiston arviointiohjesäännön mukaan oppimisen arviointi kuuluu osana oppimisprosessiin. Arviointi ohjaa opiskelijan työskentelytapaa ja sen vaikutus syvälliseen oppimiseen on suuri. Hyvä ja laadukas arviointi ohjaa opiskelijaa omaksumaan tulevassa työelämässä tarvitsemiaan työtapoja ja menetelmiä. Opintosuorituksia voidaan arvioida loppuarvioinnin tai jatkuvan arvioinnin kautta. Arvioinnin avulla tuetaan tieteellisen ajattelutavan ja siihen liittyvien toimintamuotojen oppimista.(http://www.uku.fi/opiskelu/arviointiohje.shtml) Tässä työssä tavoitteenani oli kokeilla Interactive presenter™ ohjelmaa arviointitilanteessa. Ohjelman avulla voidaan saada opiskelijoiden vastauksista yhteenveto välittömästi. Tuloksista ja eri vastausvaihtoehdoista keskustellaan saman tien, jolloin saadaan vuorovaikutteisuutta arviointitilanteeseen. Ohjelma tallentaa yksittäisten opiskelijoiden vastaukset, joita voidaan käyttää arviointiin ja arvosteluun. Järjestelmä osoittautui toimivaksi. Sen avulla voidaan ohjata ja tukea opiskelijoiden oppimista. Se soveltuu oppimisen kontrollointiin ja se auttaa opettajaa kehittämään omaa opetustaan ja koko koulutusta.
 
Kokoelmat
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste
 

Selaa kokoelmaa

NimekkeetTekijätJulkaisuajatKoulutusalatAsiasanatUusimmatKokoelmat

Henkilökunnalle

Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste