Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomi
  • Svenska
  • English
  • Kirjaudu
Hakuohjeet
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Näytä viite 
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Jyväskylän ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Jyväskylän ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite

Constructivism theory based learninga total quality approach /

Al Natsheh, Anas.; Komulainen, Ruey (2008-02-31)

 
Avaa tiedosto
jamk_1232716749_1.pdf (213.5Kt)
Lataukset: 


Al Natsheh, Anas.
Komulainen, Ruey
Jyväskylän ammattikorkeakoulu JAMK University of Applied Sciences
2008-02-31
Julkaisu on tekijänoikeussäännösten alainen. Teosta voi lukea ja tulostaa henkilökohtaista käyttöä varten. Käyttö kaupallisiin tarkoituksiin on kielletty.
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:jamk-1232716749-1
Tiivistelmä
Constructivism theory is starting to gain substantial momentum in education process as a base for improving the learning environments and enhancing the learning outcomes. As the focus in constructivism theory based learning is shifted toward the learners, and the learners are expected to play an active role in the learning process, the issue of quality and consistency began to surface due to the absence of a clear quality process that can effectively check and control the learning outcomes. This as a result contributes negatively to the academic environment and learning processes. The Total Quality Management (TQM) model and management techniques have been long adopted and widely used by the business and commercial community. As TQM principles are adopted by facilitators and educators, it was discovered that there is a natural fit for quality principles and practices with their own aspirations for the continuous improvement of education. This developmental project aims to present a model which could be used to support any constructivism theory based learning sessions with an objective to improve the quality of learning outcome. The main goal of this paper is to establish a total quality model for a constructivism theory based learning session. The main aims of the model are to ensure both quality in process and content of the session. The model covers ‘end to end’ of a learning process that is built primarily based on Constructivism theory.
Kokoelmat
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste
 

Selaa kokoelmaa

NimekkeetTekijätJulkaisuajatKoulutusalatAsiasanatUusimmatKokoelmat

Henkilökunnalle

Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste