Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomi
  • Svenska
  • English
  • Kirjaudu
Hakuohjeet
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Näytä viite 
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Jyväskylän ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Jyväskylän ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite

Developing and promoting learning through reflective practice

Jenkinson, Trisha. (2008-03-13)

 
Avaa tiedosto
jamk_1237898761_5.pdf (247.1Kt)
Lataukset: 


Jenkinson, Trisha.
Jyväskylän ammattikorkeakoulu JAMK University of Applied Sciences
2008-03-13
Julkaisu on tekijänoikeussäännösten alainen. Teosta voi lukea ja tulostaa henkilökohtaista käyttöä varten. Käyttö kaupallisiin tarkoituksiin on kielletty.
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:jamk-1237898761-5
Tiivistelmä
The aim of this project was to create a new course orientated program for the BBA students of Kajaani University of applied science (KUAS) Also known in Finnish as the Kajaani Ammattikorkeakoulu (KAMK). The need for this course helped with a practical problem: communication across cultures. The theoretical background is based on Kolb’s learning cycle which was used to enhance learning by doing and support reflective practice learning process. The project Boot-camp shows the experiences had by students through learning activities. It was important to develop students' ability to work in a team environment and learn to structure reflection on issues of experience. Over all it aimed to introduce students to the concept and the functions of a team and how to build a flexible, dynamic and creative team structure. Further more the project was used as a benchmark to identify the above pedagogical skills and to offer the provision for future student collaboration. Involved in the 2004 boot-camp as trainers were outdoor professionals from UK who helped with the added pedagogic abilities. As a result of the Boot-camp, students feel happier with this introductory process to learning. They gave feedback stating more confidence in their own abilities to participate in learning activities and developed constructive learning techniques.
Kokoelmat
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste
 

Selaa kokoelmaa

NimekkeetTekijätJulkaisuajatKoulutusalatAsiasanatUusimmatKokoelmat

Henkilökunnalle

Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste