Haku
Viitteet 1-4 / 4
"Mummot tykkää glitteristä" - Ikääntyvät ja vaihtoehtoinen kulttuurituotanto
(2019)
Yli 60-vuotiaat ovat enenevissä määrin moninainen joukko ihmisiä, jotka kuljettavat mukanaan synnyttämiään ja kokemiaan populaarikulttuurin ilmiöitä. Sillä on vaikutusta heidän mieltymyksiinsä taide- ja ...
Tapahtumajärjestäjän opas vuosittain vaihtuvalle tuottajalle : CASE Finn Filmnapok
(2021)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli tarjota tulvaisuuden Finn Filmnapok -elokuvafestivaalin tuottajille opas, joka toimii perehtymisen ja työskentelyn tukena ja samalla kehittää tapahtuman tuotantoprosessia entistä sujuvammaksi. ...
Case Tampere Bootcamp 2020: Elokuvafestivaalin osatapahtuman toimintastrategia
(2019)
Kehittämistyön tavoitteena oli luoda Tampereen elokuvajuhlien alaisuudessa toimivalle kansainväliselle opiskelijatapahtuma Tampere Bootcampille toimintastrategia kaudelle 2020. Tampere Bootcamp järjestetään vuonna ...
Toimiva varasto on kuin tuottaja - looginen, joustava ja mukautuva: Idea Groupin varastotoiminnan kehittäminen
(2022)
Tämä opinnäytetyö käsittelee varastonhallinnan kehittämistä tapahtumatuotantoalan näkökulmasta. Tilaajana toimi turkulainen markkinointiviestintätoimisto Idea Group. Työn päätavoite oli löytää Idea Groupin tuotantotiimin ...