Haku
Viitteet 1-4 / 4
Liikuttaako mobiili? : Mobiilisovellus työkaluna tapahtumakävijän aktivoinnissa
(2019)
Tapahtumasovellukset tuodaan usein esiin sellaisessa yhteydessä, kun mietitään tapahtumakävijöille tuotettua lisäarvoa. Näkökulma on usein kävijälähtöinen ja suuntautuu siihen, kuinka kävijä kokee sovelluksen ja sen ...
Kohti toimivaa strategiaa: PuskaPromotion -osuuskunnan strategiauudistustyö
(2019)
Tämän kehittämistyön ydinajatus on, että hyvin laadittu strategia on yhä tärkeämpi toiminnan ohjaamisen väline kulttuurialan organisaatioissa. Kulttuurialan rajalliset resurssit ja epävarma rahoitus tuovat painetta tehostaa ...
Oppilaitosyhteistyö tapahtumatuotannon tukena. Musiikki & Media ja Finest Sounds
(2019)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena on löytää uusia näkökulmia musiikkialan ammattilaistapahtuman ohjelmistoon. Aihetta lähestytään yhdessä musiikkialan ammattilaisten kanssa, sekä oppilaitosyhteistyön muodossa. Tapahtuman ...
Ekologisesti ja sosiaalisesti kestävän tapahtumatuotannon mallintaminen Järvenpään kaupunkiin
(2023)
Työn tilaaja oli Järvenpään kaupunki. Opinnäytetyön tavoitteena oli selvittää, miten Järvenpäässä toteutetun Kestävät tapahtumat -hankkeen tulokset voitaisiin juurruttaa osaksi kaupungin rakenteita, prosesseja ja toimintaa. ...