Haku
Viitteet 1-10 / 51
Asiantuntijuuden johtaminen kuvaa kliinisen asiantuntijan laaja-alaista osaamista
(Oulun ammattikorkeakoulu, Oamk, 2019)
Asiantuntijuuden johtaminen kuvaa kliinisen asiantuntijan laaja-alaista osaamista, jota edellytetään työelämässä erilaisissa ja vaativissa sosiaali- ja terveydenhuollon toimintaympäristöissä. Kansallisessa yhteistyössä ...
Osaamisperusteisuutta videomuodossa
(Oulun ammattikorkeakoulu, Oamk, 2020)
Oulun Ammatillinen opettajakorkeakoulu (Amok) on tuottanut ja toteuttanut opetusvideoita jo kymmenkunta vuotta. Tässä julkaisussa käsitellään seitsemää videota, jotka liittyvät osaamisperusteisuuteen. Amok on pyrkinyt omien ...
Rakennettujen ja perusparannettujen metsäteiden kantavuuteen liittyvät laadulliset poikkeamat
(2019)
Opinnäytetyön aiheena oli metsäteiden kantavuuksiin liittyvät laatuongelmat. Suomen metsäkeskuksessa on tutkittu viime vuosina päätettyjen metsäteiden kantavuuksia pudotuspainomittauksen avulla. Mittausten tulokset ovat ...
Pinokaupalla : kokemuksia ja näkemyksiä koulutusviennistä
(Oulun ammattikorkeakoulu, 2020)
Arvoisa lukija. Sinulla on käsissäsi koulutusvientikokemuksista kertova “Pinokaupalla – Kokemuksia ja näkemyksiä koulutusviennistä”, jonka tarkoituksena on aiemmin julkaistun Koulutusviennin Käsikirjan tapaan toimia oppaana, ...
Miten ohjaan tulevaisuuden työelämään? Työkaluja opiskelijan osaamisidentiteetin rakentumisen tueksi
(Oulun ammattikorkeakoulu, Oamk, 2020)
Julkaisussa tarkastellaan opiskelijan osaamisidentiteetin rakentumista ammatillisessa toisen asteen koulutuksessa sekä erilaisia osaamisidentiteetin rakentumista tukevia työkaluja, joita opettaja tai ohjaaja voi hyödyntää ...
Open badge driven teacher ICT skills validation in Rwanda
(2020)
The use of open badges in teacher professional development is an extension to traditional teacher professional development initiatives. Existing teacher ICT Skills frameworks set a clear baseline for developing skills ...
Sosiaali- ja terveysalan opettajan yhteisöllisen digioppimisen osaaminen
(Oulun ammattikorkeakoulu, Oamk, 2020)
Hoitotyön koulutuksessa tarvitaan muutoksia opettajuudessa ja oppimisessa, mikä edellyttää pedagogista kehittämistä. Kehittämisen tulee tapahtua digitalisaation mahdollisuudet huomioiden. Pedagogisesti mielekkään digitaalisen ...
Simulaatiokoulutuksella potilasturvallisen osaamisen ylläpitämiseen
(Oulun ammattikorkeakoulu, Oamk, 2019)
Ammattikorkeakoulujen hoitotyön opiskelijat tekevät opinnäytetyön tutkimus- ja kehittämistyönä yhteistyössä työelämän kanssa. Työelämän edustajat ja yritykset lähettävät opinnäytetöiden aiheita opiskelijoille tiedoksi ja ...
Tiedon jäljillä – Kolme videota tiedosta ja tietämisestä
(Oulun ammattikorkeakoulu, Oamk, 2020)
Ammatillisen opettajakorkeakoulun tietotrilogia käsittelee tietoon ja tietämiseen liittyviä asioita. Mistä tietoa voi löytää? Mihin tietoon voi luottaa? Mitä tieto ylipäänsä on? Onko tieto muuttumatonta vai vanheneeko se? ...
Yhteisöllinen digioppiminen mahdollistaa hoitotyön opiskelijoiden tulevaisuussuuntautuneen monipuolisen työelämäosaamisen
(Oulun ammattikorkeakoulu, Oamk, 2020)
Yhteisöllinen digioppiminen parantaa opiskelijoiden opintomenestystä sekä kehittää oppimistuloksia, jotka vastaavat tulevaisuuden työelämävalmiuksia, joissa korostuu yhteisöllisyys, asiakaslähtöisyys, palveluohjaus, nopea ...