Haku
Viitteet 1-4 / 4
Hyperkasuaalin mobiilipelin tekeminen
(2019)
Työn aiheena oli hyperkasuaalin mobiilipelin kehittäminen, jota voi pelata mobiililaitteella. Valitsin tämän aiheen koska olin työn aloitushetkellä töissä mobiilipeliyrityksessä, joka keskittyi hyperkasuaalien mobiilipelien ...
GraphQL vaihtoehtona REST:lle
(2019)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli selvittää GraphQL-kyselykielen yleinen toimintaperiaate ja toteuttaa esimerkkisovellus, joka koostuu GraphQL-rajapinnasta ja sitä hyödyntävästä asiakasohjelmasta. Työn toimeksiantajana ...
2D-pelinkehitys Unity-pelimoottorilla : Graafisen työn ja ohjelmoinnin yhdistäminen pelin toteutuksessa
(2019)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli suunnitella ja luoda 2D-tasohyppelypeli Unity-pelimoottorilla, yhteisen peli-idean pohjalta. Tavoitteena oli saada luotua toimiva demo ja prototyyppi valmiin peli-idean pohjalta, jota olisi ...
Yritys digitalisaation murroksessa : Inergia Lämpö Oy:n polttoainejärjestelmän kehittäminen
(2019)
Opinnäytetyön tavoitteena on suunnitella ja toteuttaa Inergia Lämpö Oy:n polttoainejärjestelmä toimijalähtöiseksi digitaaliseksi kokonaisuudeksi. Työn tavoitteena on kehittämistyön avulla edistää yrityksen digitaalista ...