Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomi
  • Svenska
  • English
  • Kirjaudu
Hakuohjeet
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Näytä viite 
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Seinäjoen ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Seinäjoen ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite

Diversifying fundraising and marketing activities online in an NGO: Case: Dalit Women Forum

Freundlich, Mikael (2019)

 
Avaa tiedosto
Mikael Freundlich Thesis (684.3Kt)
Lataukset: 


Freundlich, Mikael
2019
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2019061316835
Tiivistelmä
Ensisijaisesti, tämä oppinäytetyö pyrki monipuolistamaan rahankeräystä ja markkinointia toimeksiantajan organisaatiossa verkossa. Toiseksi, oppinäytetyössä yritettiin lisätä rahankeräyksen toimintaa toimeksi antavalle organisaatiolle, mutta ajan puutteen vuoksi ei ole täysin selvää lisääkö joukkorahoitus verkossa toimeksi antavan organisaation rahoitusta, koska siihen tarvitaan lisää aikaa. Tästä huolimatta organisaatio täyttää kaikki kriteerit saada joukkorahoitusta verkossa. Kolmanneksi, tehtävänä oli toimeksi antavan organisaation sijoitus korkealle Google haussa uuden markkinointi toiminnan tuloksena verkossa. Täydentävää kvalitatiivista tutkimusta tehtiin kahden muun voittoa tavoittelemattoman organisaation kanssa tukemaan kehitystä, joka on tehty toimeksiantajan organisaatiolle.

Oppinäytetyö tehtiin antamaan ratkaisu rahoitusta tuottamattomille yksittäisille projekti hankkeille, joita toimeksi antava organisaatio on tehnyt lahjoituksia antaville organisaatioille Intiassa ja ympäri maailmaa. Tutkimuksen lähestymistapa tässä oppinäytetyössä on kvalitatiivinen, jossa haastattelu on tehty kasvotusten avoimin kysymyksin. Toinen empiirinen osuus oppinäytetyössä oli tehdä markkinointi toimintoja verkossa ja aloittaa joukkorahoitus kampanja. Tämän oppinäytetyön kirjoittaja oppi paljon teknisiä sekä verkostoitumistaitoja, jotka tulivat rahankeräys kampanjan ja markkinointi toimintojen myötä verkossa. Täydentävä tutkimus osoittaa, kuinka henkilökohtainen motivaatio ja itsevarmuus ovat organisaatioiden kärkipäässä haastatelluissa organisaatioissa. Tällä oppinäytetyöllä on merkitystä, koska joukkorahoitus oli täysin tutkimaton toimeksi antavalle organisaatiolle, vaikka se on täysin kelpaava siihen.
 
Kokoelmat
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste
 

Selaa kokoelmaa

NimekkeetTekijätJulkaisuajatKoulutusalatAsiasanatUusimmatKokoelmat

Henkilökunnalle

Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste