Markkinointiviestintäsuunnitelma sähköurakointialan yritykselle
Kivelä, Mikko (2019)
Kivelä, Mikko
2019
All rights reserved. This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2019073017696
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2019073017696
Tiivistelmä
Opinnäytetyön toimeksiantajana oli yritys. Opinnäytetyön tarkoituksena oli laatia yritykselle markkinointiviestintäsuunnitelma.
Opinnäytetyön teoreettinen viitekehys on laadittu markkinoinnin ja markkinointiviestinnän kirjallisuuteen ja muuhun aineistoon pohjautuen.
Opinnäytetyössä tarkasteltiin markkinointia ja markkinointiviestinnän keinoja painottuen B2B-markkinointiin. Erityisesti käytiin läpi sosiaalisen median kanavia ja verkkosivuja markkinoinnillisesta näkökulmasta.
Toimeksiantajayritykselle annettiin suosituksia markkinointiviestinnän kehittämiseksi.
Toimeksiantajalle laadittu markkinointiviestintäsuunnitelma ei ole osa opinnäytetyötä, sillä se sisältää tietoja, joita ei ole tarkoitus julkaista ulkopuolisille tahoille.
Opinnäytetyön teoreettinen viitekehys on laadittu markkinoinnin ja markkinointiviestinnän kirjallisuuteen ja muuhun aineistoon pohjautuen.
Opinnäytetyössä tarkasteltiin markkinointia ja markkinointiviestinnän keinoja painottuen B2B-markkinointiin. Erityisesti käytiin läpi sosiaalisen median kanavia ja verkkosivuja markkinoinnillisesta näkökulmasta.
Toimeksiantajayritykselle annettiin suosituksia markkinointiviestinnän kehittämiseksi.
Toimeksiantajalle laadittu markkinointiviestintäsuunnitelma ei ole osa opinnäytetyötä, sillä se sisältää tietoja, joita ei ole tarkoitus julkaista ulkopuolisille tahoille.