Näytä suppeat kuvailutiedot

Miten asiakasymmärrys sidotaan kehittämisen eri vaiheisiin

Kärpänen, Terhi (2019)

dc.contributor.authorKärpänen, Terhi
dc.date.accessioned2019-08-07T13:23:56Z
dc.date.available2019-08-07T13:23:56Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.urihttp://www.theseus.fi/handle/10024/227272
dc.language.isofi
dc.publisherTietojohtaminen
dc.rightsCC BY-ND 4.0
dc.titleMiten asiakasymmärrys sidotaan kehittämisen eri vaiheisiin
dc.typepublication
dc.identifier.urnURN:NBN:fi-fe2019080723680
dc.type.versionfi=Publisher's version|sv=Publisher's version|en=Publisher's version|
dc.contributor.organizationfi=Laurea-ammattikorkeakoulu|sv=Laurea-ammattikorkeakoulu|en=Laurea University of Applied Sciences|
dc.type.otherHenkilöstön artikkelit rinnakkaistallenteina / Self-archived articles
dc.type.okmfi=D1 Artikkeli ammattilehdessä|sv=D1 Artikel i en facktidskrift|en=D1 Article in a trade journal|
dc.format.pagerange12-13
dc.relation.ispartofjournalTietoasiantuntija
dc.relation.issn1795-7338
dc.okm.selfarchivedfi=Rinnakkaistallennettu|sv=parallellpublicerad|en=self-archived version|
dc.source.identifier16514
dc.relation.numberinseries2-3


Tiedostot

Thumbnail

Viite kuuluu kokoelmiin:

Näytä suppeat kuvailutiedot