Asiakaskokemus mainostoimistossa
Koponen, Miika (2019)
Koponen, Miika
2019
All rights reserved. This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2019072417673
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2019072417673
Tiivistelmä
Työn tavoitteena oli mainostoimiston asiakaskokemuksen nykytilan kartoittaminen. Lisäksi tutkimuksessa haluttiin selvittää keinoja, joilla asiakaskokemuksen tilaa voitaisiin kehittää. Tutkimuksen toimeksiantajana toimi Iisalmelainen Mainostoimisto TKD Oy. Yritys on perustettu vuonna 2008 eikä sen asiakastyytyväisyyttä tai asiakaskokemuksen tasoa ole tutkittu koskaan aiemmin. Työn tutkimusongelma oli Mainostoisto TKD.n puutteellinen käsitys ja tietoisuus heidän luomastaan asiakaskokemuksesta ja sen tasosta.