Ikkunatoimitusprosessin kehittäminen asiakaslähtöisemmäksi
Takanen, Jussi (2019)
Takanen, Jussi
2019
All rights reserved. This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2019082017908
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2019082017908
Tiivistelmä
Opinnäytetyössä perehdyttiin asiakasyrityksen ikkunatoimitusprosessiin ja sen eroavaisuuksiin yrityksen kahden eri tehtaan välillä. Ikkunatoimitusprosessia haluttiin kehittää asiakaslähtöisemmäksi, sillä toimitustavoissa oli tehtaiden välillä eroja ja asiakkaat olivat tätä toivoneet.
Opinnäytetyön tavoitteena oli kehittää ikkunatoimitusprosessia asiakaslähtöisemmäksi ja työtä tehdessä hyödynnettiin erilaisia laatutyökaluja. Tulokseksi saatiin uudenlainen asiakaskysely ja kehitysehdotuksia kohdeyritykselle ikkunatoimitusprosessiin liittyen.
Opinnäytetyön tavoitteena oli kehittää ikkunatoimitusprosessia asiakaslähtöisemmäksi ja työtä tehdessä hyödynnettiin erilaisia laatutyökaluja. Tulokseksi saatiin uudenlainen asiakaskysely ja kehitysehdotuksia kohdeyritykselle ikkunatoimitusprosessiin liittyen.