Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomi
  • Svenska
  • English
  • Kirjaudu
Hakuohjeet
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Näytä viite 
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Tampereen ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Tampereen ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite

Markkinointiviestinnän suunnitelma : yritys: Lohjan Lasihelmi

Lindholm, Satu (2010)

 
Avaa tiedosto
Lindholm_Satu.pdf (237.6Kt)
Lataukset: 


Lindholm, Satu
Tampereen ammattikorkeakoulu
2010
All rights reserved
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2010120917697
Tiivistelmä
Markkinointiviestintä on yksi markkinoinnin kilpailukeino ja sen tehtävänä on kertoa yrityksen tuotteista ja palveluista yrityksen asiakkaille ja sidosryhmille. Markkinointiviestinnällä voidaan lisätä yrityksen tunnettuutta ja luoda yrityskuvaa. Hyvin suunniteltu ja johdonmukaisesti toteutettu markkinointiviestintä voi toimia yrityksen vahvana kilpailutekijänä ja lisäarvon tuojana. Yrityksen viestintään kuuluu ulkoisen viestinnän eli markkinointiviestinnän lisäksi myös yrityksen sisäinen viestintä, joka muodostaa yrityksen viestinnän ytimen.

Tässä opinnäytetyössä on laadittu Lohjan Lasihelmi yritykselle markkinointiviestinnän suunnitelma, jonka tarkoituksena on toimia tulevaisuudessa yrityksen markkinointiviestinnän toteuttamisen ohjeistuksena. Suunnitelma on tehty toimeksiantona yrityksen toivomuksesta ja se on tehty yhteistyössä yrityksen omistajien kanssa. Tavoitteena oli luoda yrityksen toimintaa tukeva ja mahdollisimman toteuttamiskelpoinen markkinointiviestinnän suunnitelma.

Opinnäytetyön teoreettisessa osiossa on hyödynnetty markkinointiviestinnän kirjallisuuden tärkeimpiä teoksia, joiden teorioita soveltaen ja apuna käyttäen markkinointiviestinnän suunnitelma on tehty. Lisäksi työssä on hyödynnetty yrityksen omistajien antamia haastatteluja ja näkökulmia. Tuloksena on laadittu yritykselle markkinointiviestinnän suunnitelma, johon on määritelty yritystä tulevaisuudessa hyödyttävät markkinointiviestinnän keinot. Suunnitelmaa apuna käyttäen yritys voi parantaa viestintää ja markkinointiaan.
 
Kokoelmat
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste
 

Selaa kokoelmaa

NimekkeetTekijätJulkaisuajatKoulutusalatAsiasanatUusimmatKokoelmat

Henkilökunnalle

Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste