Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomi
  • Svenska
  • English
  • Kirjaudu
Hakuohjeet
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Näytä viite 
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Kajaanin ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Kajaanin ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite

Hessun Puupajan markkinoinnin kehittäminen

Lukander, Iida; Kyllönen, Henna (2010)

 
Avaa tiedosto
Kyllonen_Henna_ja_Lukander_Iida.pdf (259.5Kt)
Lataukset: 


Lukander, Iida
Kyllönen, Henna
Kajaanin ammattikorkeakoulu
2010
All rights reserved
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2010113016385
Tiivistelmä
Opinnäytetyön tehtävänä oli tuottaa Hessun Puupajalle markkinoinnin ohjeistus. Työn tarkoituksena on auttaa
Hessun Puupajan markkinoinnin kokonaisvaltaisessa kehittämisessä, sillä tähän asti yrityksellä ei ole ollut johdonmukaista
markkinointia. Opinnäytetyön tavoitteena oli selkeyttää markkinointia.
Hessun Puupaja on nuori kainuulainen mm. remontointipalveluja tarjoava mikroyritys, jonka keskeinen pyrkimys
on kehittää tunnettuutta toiminta-alueellaan.
Markkinoinnin kehittämistyö painottuu asiakaskeskeiseen palvelujen markkinointiin. Työ keskittyy Hessun Puupajan
vahvuuksien korostamiseen kilpailullisesta näkökulmasta. Markkinoinnin kehittämistyö on kokonaisuus,
jolla Hessun Puupajan markkinointia saadaan yhtenäistettyä. Tulevaisuudessa Hessun Puupajan markkinointia
voidaan suunnitella tarkemmin tämän ohjeistuksen pohjalta.
Työ on koostettu aiemmin kirjoitetusta markkinointitietoudesta tiiviiksi ohjeistukseksi Hessun Puupajan markkinoinnille.
Opinnäytetyö auttaa Hessun Puupajan yrittäjää hahmottamaan markkinoinnin kokonaisvaltaisena ajattelutapana,
ei vain pelkkänä mainontana.
Opinnäytetyön teoriaosa koostuu kuluttajamarkkinoinnin suunnittelun ohjeistuksesta, palvelujen markkinoinnista,
asiakaskeskeisestä markkinoinnista sekä strategisen markkinoinnin suunnittelusta. Lisäksi teoriassa käsitellään
markkinointiviestintää.
 
Kokoelmat
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste
 

Selaa kokoelmaa

NimekkeetTekijätJulkaisuajatKoulutusalatAsiasanatUusimmatKokoelmat

Henkilökunnalle

Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste