Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomi
  • Svenska
  • English
  • Kirjaudu
Hakuohjeet
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Näytä viite 
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Turun ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Turun ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite

Search engine optimization (SEO) plan for AIESEC organization in Finland

Le, Kha (2019)

 
Avaa tiedosto
Le_Kha.pdf (2.230Mt)
Lataukset: 


Le, Kha
2019
All rights reserved. This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2019102520246
Tiivistelmä
This work is a case study on Search Engine Optimization of the AIESEC Finland’s website. AIESEC is a non-profit organization aiming to develop young people’s leadership skills as well as to make our world a better place. The main objective of this study is to set up a Search Engine Optimization (SEO) plan for AIESEC Finland website (www.aiesec.fi) to increase its online visibility and ranking positions on the search engine (Google), with the goal of attracting more visitors especially from Finland to the website.

In order to choose which factors should be implemented for AIESEC Finland website (https://www.aiesec.fi), an analysis of the website was conducted using quantitative method collects numerical data mainly from Google Analytics and the qualitative method collects some important data through in-depth interview with Head of Marketing of AIESEC Finland. The Search Engine Optimization plan provided by this work is designed with the intention of providing a reference guide for AIESEC Finland to use in its future digital marketing strategy.

The conclusion of this thesis shows that the most important fact of creating a SEO strategy to increase the number of visitors is to create web content that takes into account search intent and semantics, using the available technology to build the page consistent with the chosen keywords.

SEO’s existence is unpredictable as it constantly changes. Therefore, if they want to remain on top and grow competitively, AIESEC Finland must keep up with those adjustments to modify the SEO strategy.
Kokoelmat
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste
 

Selaa kokoelmaa

NimekkeetTekijätJulkaisuajatKoulutusalatAsiasanatUusimmatKokoelmat

Henkilökunnalle

Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste