Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomi
  • Svenska
  • English
  • Kirjaudu
Hakuohjeet
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Näytä viite 
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Haaga-Helia ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Haaga-Helia ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite

Digitaalisen markkinoinnin keinot nostaa tunnettuutta. Case: Turvassa Tiellä -ohjelma.

Salo, Taneli (2019)

 
Avaa tiedosto
Salo_Taneli.pdf (746.6Kt)
Lataukset: 


Salo, Taneli
2019
All rights reserved. This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2019112522367
Tiivistelmä
Opinnäytetyössä tutkitaan Turvassa Tiellä -ohjelman kampanjaa. Työn tavoitteena on analysoida kampanjan keinoja nostaa tunnettuutta. Digitaalinen markkinointi kasvaa ja elää koko ajan. Uusia kanavia syntyy ja toisia jää pois. Oikeiden markkinointikanavien käyttö ja niiden oikein käyttäminen ei ole enää itsestään selvää. Samalla digitaalinen markkinointi tuo uusia ulottuvuuksia ja markkinoinnin analysointi helpottuu.

Turvassa Tiellä -tieliikenneohjelma on aloitettu Suomessa AKK:n toimesta vuonna 2013. Turvassa Tiellä -ohjelma on kansallinen toteutus FIA:n Action For Road Safety -ohjelmaa, joka on aloitettu vuonna 2011. Sen tavoitteena on vähentää ja ennaltaehkäistä liikennekuolemia ja -tapaturmia.

AKK on kansallinen autourheilun kattojärjestö ja se edustaa kansainvälisessä FIA:ssa Suomea. AKK rakentuu noin 320:sta autourheiluseurasta ja sen alla 15 eri lajia.

Turvassa Tiellä -ohjelma on jonkun aikaa polkenut paikallaan, ja tätä varten on tehnyt erilaisia toimia. Kesällä 2019 yhdessä Veripalvelun ja ralliautoilija Kalle Rovanperän Turvassa Tiellä teki kampanjan, jonka teemana oli verenluovutus.

Kampanja pyöri sosiaalisessa media ja Turvassa Tiellä -ohjelman internetsivut optimoitiin niin, että kampanjalle tuli oma kohtansa sekä pikanäppäin aloitusnäkymään. Pikanäppäin helpotti pääsyä suoraan kampanjalle tarkoitettuun osioon.

Kampanja sai hyvin näkyvyyttä ja sitä kautta myös Turvassa Tiellä -ohjelma myös. Kanavavalinnat kampanjan suhteen olivat onnistuneet ja tätä kautta myös seuraajamäärät kasvoivat kampanjan aikana. Tämän lisäksi monet muut analytiikan osa-alueet kertovat sen, että kampanjalla oli onnistunut.
Kokoelmat
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste
 

Selaa kokoelmaa

NimekkeetTekijätJulkaisuajatKoulutusalatAsiasanatUusimmatKokoelmat

Henkilökunnalle

Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste