• Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomi
  • Svenska
  • English
  • Kirjaudu
Hakuohjeet
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Näytä viite 
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Hämeen ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt
  • Näytä viite
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Hämeen ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt
  • Näytä viite

Digital marketing strategy development plan

Woldu, Meron Yohannes (2019)

 
Tweet Tiedostoon pääsyä rajoitettu
 
Tiedostoon pääsyä rajoitettu
Avaa tiedosto
Final Thesis report.pdf (1.727Mt)
Lataukset: 


Woldu, Meron Yohannes
2019
All rights reserved. This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
http://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2019112823119
Tiivistelmä
The importance of digital marketing for online businesses relies on its ability to reach targeted audience cost-effectively in a measurable way. Because digital marketing works in real-time and shows the success of each digital tactic that businesses has been used. This research based Thesis aim to explore the concept of digital marketing strategy and its impact on increasing brand awareness and traffic generation to the new website. The theoretical part of this study focuses on digital marketing strategies and evaluates the power of those strategies in the success of web-based business. A Case-company study was conducted to support the theory and the data from the study been critically analyzed and used as a source for the development of a digital marketing plan.

The research part focuses on how digital marketing tools can be applied for brand awareness in the beginning of business operation because brand awareness is vital to meet digital marketing goals of the Company. Furthermore, it outlines how and why digital marketing strategy plans are important to web-based business by using different sources of evidence, including experiment interviews and surveys for prospect customers of case company. The development part concentrated on creating a digital marketing strategy plan that would suit to the needs of Case Company X new Web-shop.
Kokoelmat
  • Opinnäytetyöt
Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus
 

Selaa kokoelmaa

NimekkeetTekijätJulkaisuajatKoulutusalatTutkintonimikkeetAsiasanatUusimmatKokoelmat

Henkilökunnalle

Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus