Creation of customer satisfaction for MyEMS
Mäkelä, Pauliina (2019)
Mäkelä, Pauliina
2019
All rights reserved. This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2019112923318
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2019112923318
Tiivistelmä
Tämä rapotti on tutkimus liiketoiminta-strategioiden ja analyysien käytettävyydestä uuden innovatiivisen palvelumuodon aikaansaamiseksi uudella MyEMS-kuntosali formaatilla Tampereen keskustassa. Tutkija etsii tapaa luoda, kehittää ja parantaa yrityksen stragiaa ja sen eri vaiheita jokaisella askeleella. MyEMS on kuntosali joka erottuu kilpailijoistaan uudella innovatiivisella tuotteella, tuoden EMS-tekniikan kuntoilumenetelmäksi asiakkaiden käyttöön. Tavoitteena on mnääritellä toimitettu palvelumalli, tarkistaa ja luoda analyysejä sekä menetelmiä jotka tukevat MyEMS etenemistä markkina-saralla. Uuden innovatiivisen idean onnistumisen selventämiseksi asiakkaita kartoitetaan tiedolla joka auttaa saamaan selkeää käsitystä mahdollisista parannuksista sekä toiminnallisuudesta ja näin ollen keskittymään ja parantamaan MyEMS:n antamaa arvoa asiakkaille.
Rahoitussuunnitelman, liiketoimintastrategian selkeä analyysi sekä menetelmien luominen olivat avainasemassa tuottettavasti luodun uuden innovatiivisen tuotteen ja MyEMS-tuotemerkin kehittämisessä. Markkinointimenetelmien tutkinta yhdessä kuluttajien tarpeiden ja toiveiden kanssa on tutkinnan ja analysoinnin kohteena, ja tukevat MyEMS:lle annettujen tuloksia sekä suosituksia jotka antavat heille motivaatiota ja rohkaisua laajentaa palvelujaan kasvavan kysynnän mukana. This report is research of what business strategies and analysis must be used when brining a new innovative service approach of MyEMS fitness studio to Tampere. The researcher is viewing ways to create, develop and improve the strategies and steps of the company. MyEMS is a fitness studio which stands out from the competitors with its new innovative product, EMS-technology training method. The goal is to define the service model delivered and review and create analysis and methods that supports the progress of MyEMS. To clarify the success of the new innovative idea, the customers and clients are surveyed to receive a clear understanding of the new improvements and MyEMS`s functionality as well as the value for the clients. Creation of funding plan, business strategy plan with clear analysis and methods used, have been the key for productively created new innovative product and brand of MyEMS. Marketing approaches together with consumer needs and desires investigated and analysed, there has been results and recommendations to give for MyEMS which has given them motivation and encouragement to expand their services.
Rahoitussuunnitelman, liiketoimintastrategian selkeä analyysi sekä menetelmien luominen olivat avainasemassa tuottettavasti luodun uuden innovatiivisen tuotteen ja MyEMS-tuotemerkin kehittämisessä. Markkinointimenetelmien tutkinta yhdessä kuluttajien tarpeiden ja toiveiden kanssa on tutkinnan ja analysoinnin kohteena, ja tukevat MyEMS:lle annettujen tuloksia sekä suosituksia jotka antavat heille motivaatiota ja rohkaisua laajentaa palvelujaan kasvavan kysynnän mukana.