Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomi
  • Svenska
  • English
  • Kirjaudu
Hakuohjeet
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Näytä viite 
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Yrkeshögskolan Arcada
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Yrkeshögskolan Arcada
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite

Produktplaceringens och kampanjens effekt på företag : Samarbete mellab SubTv och Big Brother

Blomqvist, Daniela (2011)

 
Avaa tiedosto
Produktplaceringens och kampanjens effekt.pdf (603.0Kt)
Lataukset: 


Blomqvist, Daniela
Arcada - Nylands svenska yrkeshögskola
2011
Creative Commons License
Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivs 1.0 Finland
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-201103243538
Tiivistelmä
Tiivistelmä:
Big Brother on tosi tv sarja, jossa 12 ihmistä muuttavat samon katon alle , jossa he ovat eristyksissä ulkomaailmasta. Se, joka äänestetään viimieisenä ulos,voittaa koko Big Brotherin.
Vuonna 2009 oli ensimmäinen kerta, kun Big Brotherlla oli virallinen yhteistyökumppani, joka oli ravintola Amarillo.
Tämä oli ensimmäinen kerta, kun tämän laatuinen yhteistyö aloitettiin ja kirjoittaja haluaa selvittää, miten yhteistyö vaikuttaa Amarilloa ja miten tämä yhteistyö viestintäkanavana ja markkinoinnin strategiana toimii.
 
Kokoelmat
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste
 

Selaa kokoelmaa

NimekkeetTekijätJulkaisuajatKoulutusalatAsiasanatUusimmatKokoelmat

Henkilökunnalle

Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste