Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomi
  • Svenska
  • English
  • Kirjaudu
Hakuohjeet
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Näytä viite 
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Haaga-Helia ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Haaga-Helia ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite

Asiakaslähtöinen infokansio Eerikkilä Sport & Outdoor Resortin asiakkaille

Madikainen, Grete (2019)

 
Avaa tiedosto
ont_valmis.pdf (3.028Mt)
Lataukset: 


Madikainen, Grete
2019
All rights reserved. This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2019120224122
Tiivistelmä
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena on luoda informatiivinen infokansio Eerikkilä Sport & Outdoor Resortin asiakkaille. Infokansio sisältää tietoa Eerikkilän palveluista sekä sen lähiympäristöstä. Infokansion avulla pyritään parantamaan asiakkaiden viihtyvyyttä sekä helpottamaan palveluprosessia. Tavoitteena on kehittää asiakaskokemuksia oppaan muodossa. Toimeksiantajana toimii Eerikkilä Sport & Outdoor Resort. Aihe on ajankohtainen, sillä vastaavaa infokansiota ei ole ennestään olemassa, joten sille oli akuutti tarve.
Teoreettinen viitekehys tukee opinnäytetyön produktia, sillä siinä käsitellään asiakaskokemuksia sekä asiakkaiden tarpeita. Tietoperustassa avataan mistä asiakaskokemus muodostuu ja mitä vaaditaan positiivisiin asiakaskokemuksiin.
Opinnäytetyö toteutetaan toiminallisena projektina, jonka produkti on infokansio. Toiminnallisessa osuudessa on otettu huomioon asiakkaiden tarpeet ja se on pyritty suunnittelemaan asiakkaan näkökulmasta. Infokansion lopullinen versio piti sisällään asiakkaille tärkeitä aiheita, kuten liikuntapalvelut, aktiviteetit, lähiympäristö ja vierailukohteet.
Ensimmäisen version valmistuessa asiakkaille tuotettiin kysely, jonka tavoitteena oli saada asiakkaan näkökulma infokansion sisällöstä. Kyselyn tuloksia hyödynnettiin infokansion lopullisessa versiossa. Kyselyn tuloksista ilmenee, että asiakkaat ovat infokansion myötä käyttäneet vierailunsa aikana uusia palveluja tai tulevat käyttämään seuraavalla vierailullaan. Tästä voidaan päätellä, että infokansiot tukevat positiivisia asiakaskokemuksia, sillä ne herättävät asiakkaan huomion ja johdattelevat asiakkaan kohti mieleenpainuvia elämyksiä. Projektin tuloksena syntyi infokansio, joka auttaa markkinoinnissa sekä asiakkaiden tarpeiden tyydyttämisessä.
Kokoelmat
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste
 

Selaa kokoelmaa

NimekkeetTekijätJulkaisuajatKoulutusalatAsiasanatUusimmatKokoelmat

Henkilökunnalle

Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste