Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomi
  • Svenska
  • English
  • Kirjaudu
Hakuohjeet
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Näytä viite 
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Tampereen ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Tampereen ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite

Tapahtuman tuotantoprosessin kehittäminen : Case: Bit1 2019

Riutta, Henri (2019)

 
Avaa tiedosto
Riutta_Henri.pdf (1.280Mt)
Lataukset: 


Riutta, Henri
2019
All rights reserved. This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2019112923407
Tiivistelmä
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli tuottaa pelialan Bit1-tapahtuma osana Osaamisen Pelimerkit -hanketta ja kehittää tapahtuman tuotantoprosessia. Opinnäytetyön ensimmäinen tavoite oli tuottaa Bit1-tapahtuma Tampereella 7.-8.5.2019. Toinen tavoite oli tarjota kehitysehdotuksia tapahtuman tuotantoprosessille tuotannon aikana saadun kokemuksen ja tapahtumatuotantoon liittyvän aineiston perusteella.

Opinnäytetyön toiminnallinen osuus koostui Bit1-tapahtuman tuottamisesta ja tapahtuman tuotantoprosessin kehittämisestä. Teoreettinen osuus koostui kolmesta osasta. Ensiksi kerrottiin tapahtumatuotannon vaiheista läpikäydyn aineiston pohjalta. Toiseksi kerrottiin, miten Bit1-tapahtuman tuotanto sujui ja miten tapahtuma toteutettiin, samalla tarjoten kehitysehdotuksia tulevien tapahtumien tuotantoprosessille tehdyn tuotannon pohjalta. Kolmanneksi käsiteltiin läpi käydyn aineiston pohjalta saadut kehittämisehdotukset tapahtuman tuotantoprosessille.

Tapahtuman tuotanto sujui hyvin ja tapahtuma oli onnistunut. Osallistujat olivat suurimmaksi osaksi tyytyväisiä tapahtumaan ja siitä saatuun hyötyyn. Tuotannon aikana kuitenkin ilmeni joitakin ongelmia, jotka käsiteltiin opinnäytetyön teoreettisessa osuudessa.

Opinnäytetyön tärkeimmät tulokset liittyvät hankintoihin, mainontaan ja tiedottamiseen, apulaisten rekrytointiin ja tuomareiden ja puhujien hankintaan. Tuotannon alussa hankintoihin liittyvät säännöt eivät olleet tiedossa, mikä aiheutti tuotannolle lisätyötä. Tapahtumaan ei saatu yrityksiä ja vierailijoita paikalle toivottua määrää, koska mainonta ja tiedotus ei mennyt niin hyvin, kuin olisi toivottu. Apulaisten rekrytoinnissa oli paljon epävarmuutta eikä apulaisten määrää ollut helppoa arvioida. Tuomareiden ja puhujien hankinnassa huomattiin olevan tärkeää käyttää Osaamisen Pelimerkit-hankkeen väen omia yhteyksiä, kuten myös tapahtumatiimin omia yhteyksiä.
 
Kokoelmat
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste
 

Selaa kokoelmaa

NimekkeetTekijätJulkaisuajatKoulutusalatAsiasanatUusimmatKokoelmat

Henkilökunnalle

Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste