Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomi
  • Svenska
  • English
  • Kirjaudu
Hakuohjeet
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Näytä viite 
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Haaga-Helia ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Haaga-Helia ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite

Markkinointisuunnitelma ja testaus Late breakfast konseptille Hanasaaren ravintola Johanneksen terassikaudelle

Kuha, Mea (2019)

 
Avaa tiedosto
Kuha_Mea.pdf (1.123Mt)
Lataukset: 


Kuha, Mea
2019
All rights reserved. This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2019120324404
Tiivistelmä
Opinnäytetyön tavoitteena oli luoda Late breakfast konsepti Hanasaaren ravintola Johannekselle, laatia kyseiselle konseptille markkinointisuunnitelma ja testata nämä yhdessä lanseeraamalla konsepti ravintola Johanneksen kesän 2019 terassikaudelle.

Opinnäytetyö toteutettiin toimeksiantona Hanasaarelle, joka on Espoossa sijaitseva ruotsalais-suomalainen kulttuurikeskus sekä kongressihotelli.

Opinnäytetyö on toiminnallinen opinnäytetyö eli produkti, jonka tuotoksena toimii kolmivaiheinen kokonaisuus: Late breakfast konseptin kehitys, markkinointi ja testaus/lanseeraus. Pääpaino tällä opinnäytetyöllä on kuitenkin markkinoinnissa.

Produktin toteutus aloitettiin suunnitteluvaiheella tammikuussa 2019 ja opinnäytetyön kirjallinen osuus saatiin kasaan marraskuussa 2019.

Opinnäytetyö kirjoitettiin vetoketjumallin mukaisesti eli aiheen teoreettinen tietoperusta kulkee rinnakkain empiirisen osan eli käytännön toteutuksen kanssa. Opinnäytetyön kaksi päälukua etenevät siis siten, että ensiksi käsitellään aiheen tietoperustaa, jonka jälkeen aiheen empiriaa ja luvun lopussa esitellään aiheen mahdolliset ratkaisut tai tulokset. Ensimmäisessä pääluvussa käsitellään konseptia ja toisessa pääluvussa markkinointia.

Opinnäytetyön tavoitteet toteutuivat, Late breakfast konseptin kävijämäärät ylittivät odotukset, ja konsepti sai kaiken kaikkiaan todella positiivista palautetta niin asiakkailta kuin myös toimeksiantajayrityksen johdolta. Konsepti oli myös taloudellisesti kannattava toimeksiantajalle, vaikka tässä opinnäytetyössä ei taloudellisuuden lukuihin sen syvemmin paneudutakaan.
Kokoelmat
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste
 

Selaa kokoelmaa

NimekkeetTekijätJulkaisuajatKoulutusalatAsiasanatUusimmatKokoelmat

Henkilökunnalle

Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste