Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomi
  • Svenska
  • English
  • Kirjaudu
Hakuohjeet
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Näytä viite 
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Seinäjoen ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Seinäjoen ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite

Markkinointiviestintäsuunnitelma Fitnesspalvelu Karoliinalle

Kangasaho, Tiina (2019)

 
Avaa tiedosto
Kangasaho_Tiina.pdf (648.6Kt)
Lataukset: 


Kangasaho, Tiina
2019
All rights reserved. This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2019121025748
Tiivistelmä
Opinnäytetyön tarkoituksena oli markkinointiviestintäsuunnitelman laatiminen hyvinvointi- ja liikunta-alan yritykselle Fitnesspalvelu Karoliinalle. Yrityksellä ei ollut aikaisempaa suunnitelmaa markkinointiviestinnästä.
Opinnäytetyön ensimmäisenä tavoitteena oli perehtyä markkinointiviestinnän keinoihin. Opinnäytetyön toisena tavoitteena oli käydä läpi markkinointiviestinnän suunnitteluprosessia. Opinnäytetyön kolmantena tavoitteena oli kuvata ja analysoida toimeksiantajan sekä lähimpien kilpailijoiden markkinointiviestinnän nykytilaa.
Teoriaosuudessa käsitellään markkinointiviestinnän keinoja, joita ovat tiedotus- ja suhdetoiminta, myynninedistäminen, henkilökohtainen myyntityö ja mainonta. Lisäksi käydään läpi markkinointiviestinnän suunnitteluprosessia, jonka vaiheisiin kuuluvat tilanneanalyysi, tavoitteiden, kohderyhmien ja budjetin määrittely, markkinointiviestintäkeinojen valinta, toteutus ja aikataulutus sekä seuranta ja arviointi.
Teorian pohjalta laadittiin toimeksiantajayritykselle markkinointiviestintäsuunnitelma sekä uusien asiakkaiden saamiseksi että nykyisten asiakkaiden pitämiseksi edelleen asiakkaana. Markkinointiviestinnän keinoissa huomioon otettiin toimeksiantajayrityksen tärkeimmät keinot, joita ovat henkilökohtainen myyntityö, mainonta sekä tiedotus- ja suhdetoiminnassa varsinkin sponsorointi. Lisäksi myynninedistämiskeinona käytetään esimerkiksi arvontoja ja ilmaisia näytetunteja.
Kokoelmat
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste
 

Selaa kokoelmaa

NimekkeetTekijätJulkaisuajatKoulutusalatAsiasanatUusimmatKokoelmat

Henkilökunnalle

Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste