Haku
Viitteet 1-10 / 25
PK-yrityksen webinaarituotanto : laitteiston valinta ja tilan suunnittelu
(2021)
Opinnäytetyö tehtiin toimeksiantona yritykselle, joka halusi parantaa itse tuotettujen webinaarien laatua.
Työn tarkoituksena oli suunnitella yritykselle tila, jossa tuottaa webinaareja ja yrityk sen muita videotuotantoja. ...
Monimediallisen opetusmateriaalin tuottaminen : case: TopLine Media
(2021)
Työssä tutkitaan erilaisia median muotoja ja niiden käyttöä oppimisen tukena. Opinnäytetyössä käydään läpi myös ohjelmia ja työkaluja medioiden tuottamiseen. Lisäksi työssä otetaan huomioon käyttölaitteiden tuomia ...
3D-malli AR-sovellukseen
(2021)
Työssä selvitettiin 3D-mallin tekemistä AR-sovellukseen ja tutkittiin, millaisia rajoitteita ja vaatimuksia tällaisilla malleilla on. Tämän lisäksi perehdyttiin AR:n historiaan, laitteistoon ja käyttökohteisiin sekä ...
Chatbot-pilotti tekoälyn avulla
(2021)
Opinnäytetyön tavoitteena oli tehdä chatbot-pilotti käyttäen Facebookin omistamaa Wit.ai tekoälypalvelua. Toimeksiantajana toimi perustamisvaiheessa oleva yritys Tikion Oy.
Koneoppiminen on tekoälyn osa-alue, jonka ...
Tuotannon IoT -laitteiden keskitetty hallinta : Gateway -laitteiden keskitetty ohjelmistopäivitys
(2021)
Opinnäytetyön tavoitteena oli kehittää tuotannon IoT laitteiden hallintaa ja työn pääpainona oli ohjelmistoversioiden jakelun automatisointi.Tavoitteena oli kehittää MVP mallin mukainen järjestelmä hajautettujen IoT ...
Työskentely ICT asiantuntijana : päiväkirjamuotoinen opinnäytetyö
(2021)
Opinnäytetyön tavoitteena oli seurata ICT asiantuntijan päivittäisiä työtehtäviä ja ammatillista kehitystä IT Operations Centerissä, jossa valvotaan yritysten verkko- ja palvelinympäristöjä. Opinnäytetyö toteutettiin ...
Koneoppiminen mobiililaitteilla : Google Machine Learning Kit Android-laitteella
(2021)
Opinnäytetyön aiheena on koneoppiminen mobiililaitteissa. Mobiililaitteiden kehitys tehokkaammiksi on mahdollistanut koneoppimisen hyödyntämisen niissä entistä paremmin. Mobiililaitteissa koneoppimisella on monia käyttökohteita ...
Developing a chess engine
(2021)
The aim of this project is to create an artificial intelligence that can play chess and ana-lyse how it has improved with the different iterations of the engine. To achieve this goal different approaches to chess engines ...
Designing a modern in-app purchase experience for a mobile game : case: Compass Point: Wes
(2021)
The modern free to play mobile game market is highly competitive and saturated with new releases, of which only a fraction will reach their full potential. The players are not initially monetarily invested, so the game’s ...
Lisäosien hyödyntäminen sisällönhallintajärjestelmässä : case Carina Blomqvist Design
(2021)
Opinnäytetyön tavoitteena oli tarkastella yleisellä tasolla WordPress-sisällönhallintajärjestelmää sekä muutamia sen lisäosia ja niiden merkitystä www-sivuston kehityksessä. Työssä tutustuttiin pintapuolisesti kahteen ...